設為首頁
收藏本站
登錄
註冊
搜索
本版
帖子
用戶
園藝館
門戶
Portal
園藝館
BBS
群組
群組
Group
導讀
Guide
個人空間
Space
廣播
Follow
排行榜
Ranklist
淘帖
Collection
日誌
Blog
相冊
Album
分享
Share
記錄
Doing
植物圖冊
快捷導航
非洲紫羅蘭及苦苣苔科植物
食蟲植物
多肉植物圖鑑
香港園藝館
»
園藝館
›
閒時娛樂
›
談天說地
談天說地
+關注
已有 39 人關注
個人護理、環保生活、趣事笑話、鬼故、小遊戲、生活百科、收藏品分享、純粹吹水
版主:
jellyfishy
今日:
0
|
主題:
3670
|
排名:
37
收藏本版
(
39
)
|
訂閱
子版塊
生活小點
文章分享,生活故事,趣事笑話,鬼話連篇
468
/ 6716
東京・大阪 線上戀人陪伴|介紹 ...
4 天前
櫻花妹
講飲講食
食譜介紹,食店報料,美食節目推介,健康飲食
1749
/
2萬
日本外送茶東京|大阪出差旅遊安 ...
4 天前
櫻花妹
護理cafe
個人護理, 美容, diy 護理用品及分享
770
/
1萬
florihana產品用後感
2020-12-28 11:43
jellyfishy
全部
生活百科
658
珍藏館
194
小遊戲
142
有趣貼圖
312
吹水茶座
1488
環保茶檔
160
篩選:
全部主題
時間:
全部時間
排序:
最後發表
最新
|
熱門
|
熱帖
|
精華
|
顯示置頂
新窗
隱藏置頂帖
[
環保茶檔
]
梳打粉/小梳打 - 環保洗衣 + 清潔家居
jellyfishy
2011-7-7
約妹TG加y5582
2025-11-3 16:16
64628
45
隱藏置頂帖
[
環保茶檔
]
我家是這樣處理廢油的(有助治療主婦手)~不用電攪拌棒和.....
sausau
2012-9-22
約妹TG加y5582
2025-11-3 16:16
50297
144
隱藏置頂帖
[
環保茶檔
]
環保洗衣(洗衣球﹑ecover及環保洗衣法)+精油洗衣(#37開始)
八王爺
2010-1-10
bal1214
2017-1-5 11:58
51585
171
[
環保茶檔
]
裝太陽能
搬去村屋幾個月, 其中一個原因係可以多種植. 但發現住頂樓, 夏季非常熱, 冷氣電費都幾犀利. 我見附近鄰居都有裝太陽能板, 我諗應該可以隔下熱. 同埋D電可以駁下燈, 自動淋 ...
middlecast
2022-6-27
B17
2022-6-27 18:08
2835
2
[
環保茶檔
]
簡易DIY橙皮去油漬劑
近來投疫疲勞, 加上水母身體抱恙, 只能常留家食素和水果. 淨左好多橙皮, 除了可用來造環保酵素, 仲可以DIY 呢個橙皮去油劑. 1) 食完橙的橙皮, 淨係要橙色的皮 (可以開橙 ...
jellyfishy
2021-1-2
jellyfishy
2021-2-18 21:24
4824
11
[
環保茶檔
]
網袋類包裝循環再用
平時買網裝橙呀,碌柚呀,蒜頭呀,牛油果呀,無花果呀... 個網袋/網面其實都會有用架! 如果你係種一d需要上板嘅蕨類,蘭花或者木條攀沿嘅植物如天南星科, 你就可以 ...
freddywongdy
2020-10-7
freddywongdy
2020-12-7 18:43
3528
10
[
環保茶檔
]
紅茶菌菌種
請問除淘寶外,香港那裡可以購買紅茶菌母呢??謝謝
sfish
2020-4-16
sfish
2020-4-16 15:44
1430
0
[
環保茶檔
]
沙律菜盒成為AV隔離屋
幾十蚊一盒沙律菜,膠盒實淨,size和外形很適合做AV 溫室!
jellyfishy
2020-3-28
freddywongdy
2020-4-2 12:24
2434
2
[
環保茶檔
]
家居廚餘堆肥減碳的新方法 (Bokashi)
家居廚餘堆肥減碳的新方法 傳統家居廚餘的處理大都是採用棄置方法。這方法不但浪廢廚餘的資源,也令我們過份依頼堆填區的有限處理能力。根據資料,香港的堆填區將於 2020 ...
孖吉
2010-10-7
Policyholder
2019-1-23 15:26
39764
53
[
環保茶檔
]
轉帖)自救9大袋蘭花頭@錦上路
https://m.facebook.com/groups/963199490389488?view=permalink&id=2086418004734292&ref=bookmarks
faye00
2018-11-27
faye00
2018-11-27 17:40
2222
0
[
環保茶檔
]
下雨不用雨傘袋,用台飲杯!
台飲的杯多數很長 飲完洗一洗就可以用來放雨傘 比用膠袋裝方便,方便用完再用 放落袋都唔覺眼
夏天好熱
2018-9-8
KatKichi
2018-9-13 17:41
2659
3
[
環保茶檔
]
月餅節之後
中秋節過後,食晒月餅啦,洗乾淨留個返膠盒,唔知有無人好似我咁 事實係適合兩寸盆既碟仔出面好難買 唯有咁樣用住先 ...
Lavendercandy
2017-10-10
Lavendercandy
2018-1-28 14:20
3189
11
[
環保茶檔
]
邊度收舊樂器
有個舊小提琴冇用,想捐左佢,有花友知道邊度收嗎?係平野,但冇壞。如果有花友岩都可以黎藍田自取,送樂譜。
菜妹
2017-12-14
雙魚座
2017-12-27 15:56
2695
13
[
環保茶檔
]
製作環保酵素
製作環保酵素,有冇人洗碗,洗頭,惦唔惦
kwanman
2017-11-17
auch
2017-11-18 11:40
2685
4
[
環保茶檔
]
環酵同路人請注意!果欄有柑執!
果欄有柑執!請自備購物袋! 每年到咗呢D季節,又係曬果皮嘅日子,即係話又有成千上萬嘅柑肉冇人要,今年大家可以去救柑喇! https://www.facebook.com/mindyourwaste/post ...
kathywongcat
2017-10-29
kathywongcat
2017-11-1 12:05
2689
2
[
環保茶檔
]
曬陳皮浪費果肉太折墮 果商曬乾果肉沖柑蜜茶
如果大家仲有興趣,可以去果欄睇下,應該仲有的 曬陳皮浪費果肉太折墮 果商曬乾果肉沖柑蜜茶
kathywongcat
2017-11-1
kathywongcat
2017-11-1 12:04
2576
0
[
環保茶檔
]
自己地球自己救 Tomorrow》免費放映小聚
本週六 香港素食會《自己地球自己救 Tomorrow》免費放映小聚 歡迎參加 法國女影星瑪麗蓮洛倫在懷孕期間,得悉孩子將來生活的地球將面臨缺水、缺油、缺食物等刻不容緩的 ...
jellyfishy
2017-10-17
jellyfishy
2017-10-17 08:45
2355
0
[
環保茶檔
]
我是母親,所以我不喝牛奶,這就是原因
母親節,很多做兒女的,都給母親預定了蛋糕。但是,卻不了解,蛋糕裏充滿了許多母親深深的怨憤。 以下,是一位母親講述:我為何拒絕一切乳制品。 我一生當中最美好 ...
psyche
2017-5-14
月鏡十夜
2017-10-16 19:31
3428
12
[
環保茶檔
]
無蟲無臭小型堆肥, 適合家居種植, 初心者 (歡迎老手入內...
歡迎轉貼廣傳, 請註明出處 faye00 http://hkplants.com/thread-198893-1-1.html 搜尋堆肥, 很容易找到好氧堆肥, 厭氧堆肥, 熱堆肥。可是一個有臭味, 一個多蟲多蚊 ...
faye00
2017-2-3
sblam
2017-10-11 13:08
6719
8
[
環保茶檔
]
非吃雞蛋不可?打破雞蛋的神話(文: 盧麗愛醫生)
1. 沙門氏菌的威脅 雞隻的腸道常存有沙門氏菌,母雞的陰道和排泄肛門是同一通道,因此雞蛋殼亦常染有沙門氏菌。沙門氏菌更可直接感染雞隻的卵巢,使部份蛋黃在還未有殼形 ...
psyche
2017-5-16
菜妹
2017-9-21 13:03
4315
17
[
環保茶檔
]
我的環保水果酵素做法(17-6-2017)
我的環保水果酵素做法 家中直至現在為止,尚未發現有病虫害,可能有機會是長期使用環保酵素淋花施肥防虫的幫助,亦有可能是我將所有植料用蒸氣消毒,因家有寵物,不喜用農 ...
wongcc
2015-8-25
jellyfishy
2017-9-11 08:43
31531
119
[
環保茶檔
]
咖啡渣可以點做肥料呀?
有冇人知咖啡渣是否直接放在泥面就可以當肥料嗎??
jolin
2010-6-16
ykwcherry
2017-8-25 21:23
39980
33
[
環保茶檔
]
舊袋舊衣物.你地會點處理 ?
近年肥左好多..其實仲有好多衫好新, 有D 買左未著過..掉左佢好浪費..又唔環保. .. 有諗過拎去救世軍.. 原來又唔係全部都會收. ...
Adith
2017-1-23
faye00
2017-3-28 23:43
5480
29
[
環保茶檔
]
柑橘肉可做什麼消耗
諗住果皮做洗潔精,果肉是否可做環保酵素?還可有什麼其他用法消耗掉嗎?
bal1214
2017-2-14
faye00
2017-2-23 20:36
3269
5
[
環保茶檔
]
果皮環保酵素成品問題
已浸滿3個月環保酵素,底部好多沉澱物,是否要將果皮取出, 只留下水份. 另外, 看其他人的環保酵素都較清淅, 但可能我用片糖, 成品較深色及混濁, 是否不影響使用 ...
bal1214
2017-2-15
faye00
2017-2-23 20:35
3673
3
[
環保茶檔
]
組隊拯救年宵物資, 提供物資暫存地方也能幫忙
https://goo.gl/GP1JZF 自己香港自己救
faye00
2017-1-24
jellyfishy
2017-2-8 18:01
5989
24
[
環保茶檔
]
咖啡薄荷及迷迭香施肥問題
朋友昨天送了2小盆植物, 平日無種過植物, 想試下種出來食用, 網上看如家用施肥, 用米水,蛋壳, 咖啡渣便可, 不用花錢去買, 但我棵植物盆好細, 連盆都只有6"高, 是否這方法可 ...
bal1214
2017-1-31
bal1214
2017-2-2 08:57
6615
9
[
環保茶檔
]
想問一下:賀年盆桔可否做環保酵素呢?
想問一下大家意見 過年後的盆桔,其實仲可唔可以用黎做環酵呢? 因為聽聞年桔唔預計用來食落肚 所以農藥可能會比較多,不適合食用 係咁既情況下仲可唔可以做環酵呢? ...
kathywongcat
2017-1-26
kathywongcat
2017-1-27 10:19
3385
8
[
環保茶檔
]
小蘇打及果皮酵素清潔問題
終於差不多用完化學洗潔精, DIY第1桶柚皮酵素剛好滿3個月. 接來想問,網上看到洗碗是酵素1比200水的比例, 但是否要先浸下D碗多久才開始洗, 因為以前用少少洗潔精加水便即 ...
bal1214
2017-1-5
jellyfishy
2017-1-6 09:18
2697
3
[
環保茶檔
]
工展會有堆肥派
想種好花先要有好泥
faye00
2016-12-14
faye00
2016-12-14 14:30
2470
0
下一頁 »
1
2
3
4
5
6
/ 6 頁
下一頁
返 回
快速發帖
選擇主題分類
生活百科
珍藏館
小遊戲
有趣貼圖
吹水茶座
環保茶檔
還可輸入
80
個字符
高級模式
B
Color
Image
Link
Quote
Code
Smilies
您需要登錄後才可以發帖
登錄
|
註冊
本版積分規則
發表帖子
轉播給聽眾
發表新帖
相關版塊
談天說地
園藝茶座
寵物茶座
無憂旅遊/攝影天地
推薦貼文
多肉水壺傳~#450 今年的猴尾
#166縞馬與紫龍角 #185琉桑 #195 雅樂之舞 #196廣瀨玉露 #202 牡丹玉 #218 神仙玉 #21
我家的球蘭 ^0^
大家好! 第一次發帖好緊張啊! o係呢度學到好多野, (中毒都加劇左, 哈) 真係要多謝
三葉草#13 單一粉酢
26/3/20 #13 單一粉酢 今日是立春,大地回春之日,我又展開三葉草之酢酢酢 呢盆密
跌入空鳳坑 22 Mar 2026 #1971
留個紀錄先
Owl1 之球根花園 2026
現在也開始種球根了 本來一直也有種植其他植物。但是之前那一段時間有紅蜘蛛 ,全部
最新貼文
🙏還記得好早期之前2024/12/14🔴在泰國買下
2026-06-12
“韌錦” (紅花) 31/8/2025 建國花園星期
2025-09-06
扇葉文心蘭 11 Jun 2026
2026-06-11
6/6/206 指天椒嘗試種植
2026-06-12
9/6/2026 試吓買球蘭種植下
2026-06-09
聯絡園藝館
|
手機版
|
HKplants