我現在才一支花菖,應該都趕不切初一開花了
FCEB7BD2-6A9E-4AD0-97FE-193B61FFF774.jpeg
發表於 2020-1-5 16:17:55 | 顯示全部樓層
2#
師兄都有種國蘭呀! 好期待您嘅開花照啊!
 樓主| 發表於 2020-1-5 16:34:08 來自手機 | 顯示全部樓層
3#
Martina 發表於 2020-1-5 16:17
師兄都有種國蘭呀! 好期待您嘅開花照啊!

有啊,有盆四季現在開緊花,還有菖花菖出緊,新年應該可以當報歲頂一下
1651050C-5CBB-4ABD-8086-F34571F5F6B0.jpeg
發表於 2020-1-5 20:06:44 | 顯示全部樓層
4#
Ison 發表於 2020-1-5 16:34
有啊,有盆四季現在開緊花,還有菖花菖出緊,新年應該可以當報歲頂一下 ...

哈哈!元旦好應景啊!還有菖花菖出緊,師兄種得好好呀!

點評

有空出下你啲國蘭相喎!!  發表於 2020-1-5 20:26
發表於 2020-1-5 20:14:22 | 顯示全部樓層
5#
有花就好
我啲報歲從不來花哩
發表於 2020-1-5 20:17:43 | 顯示全部樓層
6#
Ison 發表於 2020-1-5 16:34
有啊,有盆四季現在開緊花,還有菖花菖出緊,新年應該可以當報歲頂一下 ...

好看
我就有春蘭(天草及宋梅)在孕蕾期,希望成功開出
 樓主| 發表於 2020-1-5 20:24:28 | 顯示全部樓層
7#
伯爺婆 發表於 2020-1-5 20:17
好看
我就有春蘭(天草及宋梅)在孕蕾期,希望成功開出

好勁啊, 春蘭, 我從未想過我能開花, 期待你的開花照啊
 樓主| 發表於 2020-1-5 20:27:21 | 顯示全部樓層
8#
Martina 發表於 2020-1-5 20:06
哈哈!元旦好應景啊!還有菖花菖出緊,師兄種得好好呀!

哈哈謝謝賞花
發表於 2020-1-5 20:43:00 | 顯示全部樓層
9#
Ison 發表於 2020-1-5 20:24
好勁啊, 春蘭, 我從未想過我能開花, 期待你的開花照啊

今年的天草有八菖花菖,期待能成功全開
發表於 2020-1-5 20:54:26 | 顯示全部樓層
10#
伯爺婆 發表於 2020-1-5 20:43
今年的天草有八菖花菖,期待能成功全開

八菖花菖,前輩好勁呀!

點評

希望成功同步開出  發表於 2020-1-5 21:40
 樓主| 發表於 2020-1-5 20:56:38 | 顯示全部樓層
11#
伯爺婆 發表於 2020-1-5 20:43
今年的天草有八菖花菖,期待能成功全開

猛~~有幾大組? 我只有一盆春蘭, 種了兩年, 都是弱弱的
發表於 2020-1-5 21:01:43 | 顯示全部樓層
12#
Ison 發表於 2020-1-5 16:34
有啊,有盆四季現在開緊花,還有菖花菖出緊,新年應該可以當報歲頂一下 ...

Ison  有空出下你啲國蘭相喎!!  發表於 29 分鐘前

我啲國蘭比我隻鸚鵡仔咬哂啦!   現在剩下一盆 Ming36 分享嘅不知名(懷疑係春蘭)咋!
發表於 2020-1-5 21:45:43 | 顯示全部樓層
13#
Ison 發表於 2020-1-5 20:56
猛~~有幾大組? 我只有一盆春蘭, 種了兩年, 都是弱弱的

不算大組
舊年兩支花菖,只成功開出一菖
今年的
春蘭天草 (12).JPG
 樓主| 發表於 2020-1-5 22:16:08 | 顯示全部樓層
14#
伯爺婆 發表於 2020-1-5 21:45
不算大組
舊年兩支花菖,只成功開出一菖
今年的

嘩, 很壯很健康, 叻叻!!
 樓主| 發表於 2020-1-5 23:55:08 | 顯示全部樓層
15#
Martina 發表於 2020-1-5 21:01
Ison  有空出下你啲國蘭相喎!!  發表於 29 分鐘前

我啲國蘭比我隻鸚鵡仔咬哂啦!   現在剩下一盆 Min ...

雀仔同貓都會食國蘭, 小心小心XDDD
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|HKplants

    香港園藝館   © 2017