發表於 2012-1-19 01:22:36 | 顯示全部樓層
21#
NSW同MG都好靚呀~~~
 樓主| 發表於 2012-1-19 01:30:52 | 顯示全部樓層
22#
Tony 發表於 2012-1-19 01:22
NSW同MG都好靚呀~~~

夏天開慨花靚好多!冬天啲花咁深色 ~
發表於 2012-1-19 01:36:39 | 顯示全部樓層
23#
jo_jo 發表於 2012-1-19 01:30
夏天開慨花靚好多!冬天啲花咁深色 ~

我覺得深色d靚d喎XD
 樓主| 發表於 2012-1-19 01:40:06 | 顯示全部樓層
24#
Tony 發表於 2012-1-19 01:36
我覺得深色d靚d喎XD

你一向啲 taste 都係同我相反架啦
發表於 2012-1-19 01:41:21 | 顯示全部樓層
25#
jo_jo 發表於 2012-1-19 01:40
你一向啲 taste 都係同我相反架啦

yes XDDDDDDDDDD
 樓主| 發表於 2012-1-29 00:36:16 | 顯示全部樓層
26#
Sinn Sky High Sport
S. Sky High Sport-a.jpg
S. Sky High Sport-b.jpg
S. Sky High Sport-c.jpg


Sinn Ozark Raspberry Halo
S. Ozark Raspberry Halo-a.jpg
S. Ozark Raspberry Halo-c.jpg
S. Ozark Raspberry Halo-b.jpg


Sinn Nora's Orange Blossom
S. Nora\'s Orange Blossom-d.jpg
S. Nora\'s Orange Blossom-g.jpg
S. Nora\'s Orange Blossom-e.jpg


Sinn Nora's Moonlight
S. Nora\'s Moonlight-a.jpg
S. Nora\'s Moonlight-c.jpg
S. Nora\'s Moonlight-b.jpg


Sinn Los Angeles
S. Los Angeles-a.jpg
S. Los Angeles-c.jpg
S. Los Angeles-b.jpg


Sinn Goodwill
S. Goodwill-a.jpg
S. Goodwill-c.jpg
S. Goodwill-b.jpg

點評

棵棵d 葉都超級靚喔!!  發表於 2012-1-30 13:28
1

查看全部評分

發表於 2012-1-29 00:42:48 | 顯示全部樓層
27#
哩解你可以種到咁貼地GE?
 樓主| 發表於 2012-1-29 00:45:46 | 顯示全部樓層
28#
031504 發表於 2012-1-29 00:42
哩解你可以種到咁貼地GE?

我用光管照
發表於 2012-1-29 01:11:56 | 顯示全部樓層
29#
jo_jo 發表於 2012-1-29 00:45
我用光管照

我也是啊,,,,2枝t5 14w
發表於 2012-1-29 01:13:53 | 顯示全部樓層
30#
031504 發表於 2012-1-29 01:11
我也是啊,,,,2枝t5 14w

仲有距離同時間
 樓主| 發表於 2012-1-29 01:38:14 | 顯示全部樓層
31#
031504 發表於 2012-1-29 01:11
我也是啊,,,,2枝t5 14w

唔同嘅迷岩需要唔同光照,一般照 10 - 12 hrs,但分:
勁光 ~ 2 x T5 14w + 1 x T5 9w 葉面距離光管 7"
強光 ~ 2 x T5 14w 葉面距離光管 7"
中光 ~ 2 x T5 14w 葉面距離光管 9"
弱光 ~ 2 x T5 14w 葉面距離光管 11"
發表於 2012-1-29 01:51:09 | 顯示全部樓層
32#
死= =
我超貼喎,,,,,,,,,,,,我T5 14W X2  4,5" =_="""""""
發表於 2012-1-29 01:51:19 | 顯示全部樓層
33#
死= =
我超貼喎,,,,,,,,,,,,我T5 14W X2  4,5" =_="""""""
 樓主| 發表於 2012-1-29 18:07:30 來自手機 | 顯示全部樓層
34#
031504 發表於 2012-1-29 01:51
死= =
我超貼喎,,,,,,,,,,,,我T5 14W X2  4,5" =_="""""""

咁又唔駛C,啲葉冇黃冇向下弯即係OK
發表於 2012-1-29 18:41:08 | 顯示全部樓層
35#
jo_jo 發表於 2012-1-29 18:07
咁又唔駛C,啲葉冇黃冇向下弯即係OK

有d有黃=,.="  我以為多水得濟添,,,
有隻軟哂,,,,不過又有新側芽
 樓主| 發表於 2012-1-29 22:03:29 | 顯示全部樓層
36#
031504 發表於 2012-1-29 18:41
有d有黃=,.="  我以為多水得濟添,,,
有隻軟哂,,,,不過又有新側芽

有d有黃=,.="  我以為多水得濟添,,, ~ 減光
有隻軟哂,,,,不過又有新側芽 ~ 用 M 記雪糕柸做溫室
發表於 2012-1-29 22:19:15 | 顯示全部樓層
37#
粉橙色真係好迷人

點評

夏天再淺啲嘅粉橙色仲清秀.................  發表於 2012-1-30 00:53
發表於 2012-1-29 22:21:25 | 顯示全部樓層
38#
jo_jo 發表於 2012-1-29 22:03
有d有黃=,.="  我以為多水得濟添,,, ~ 減光
有隻軟哂,,,,不過又有新側芽 ~ 用 M 記雪糕柸做溫室 ...

OK !
 樓主| 發表於 2012-2-6 23:56:06 | 顯示全部樓層
39#
Sinn. Tai Pink
S. Tai Pink-a.jpg
S. Tai Pink-b.jpg
S. Tai Pink-c.jpg

Sinn. Pirate's Witty Kitty
S. Pirate\'s Witty Kitty-a.jpg
S. Pirate\'s Witty Kitty-c.jpg
S. Pirate\'s Witty Kitty-b.jpg

Sinn. Pirate's Spanish Rose
S. Pirate\'s Spanish Rose-d.jpg
S. Pirate\'s Spanish Rose-f.jpg
S. Pirate\'s Spanish Rose-e.jpg

Sinn. Ozark Rosy Tiger
S. Ozark Rosy Tiger-a.jpg
S. Ozark Rosy Tiger-b.jpg
S. Ozark Rosy Tiger-c.jpg

Sinn. HCY's Aries
S. HCY\'s Aries-a.jpg
S. HCY\'s Aries-c.jpg
S. HCY\'s Aries-b.jpg

Sinn. Erica Two
S. Erica Two-a.jpg
S. Erica Two-c.jpg
S. Erica Two-b.jpg

Sinn. Chippewa Canyon Morning
S. Chippewa Canyon Morning-a.jpg
S. Chippewa Canyon Morning-c.jpg
S. Chippewa Canyon Morning-b.jpg

Sinn. China Teacup
S. China Teacup-a.jpg
S. China Teacup-b.jpg
S. China Teacup-c.jpg
發表於 2012-2-7 22:59:57 | 顯示全部樓層
40#
JoJo 你D迷岩好靚
D相映得好清楚
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|HKplants

    香港園藝館   © 2017