使用道具 舉報
己己另 發表於 2026-5-23 15:31 阿帝露係新種嘅?種左兩年應該會好大棵,同會生都成個tray都係。
Owl1 發表於 2026-5-23 16:09 是 他是 來自 AxA 公司的日本種 我希望他可以成長吧。
己己另 發表於 2026-5-25 17:59 阿帝露十分粗生。花顏色比較特别。
Owl1 發表於 2026-5-26 18:39 呢啲就係擺喺辦公室 佢哋都還好 但係感覺上就 免強 因為好似唔夠光 盞燈壞咗成一個月 仲沒有時間去焊接 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
主題
帖子
粉絲
聯絡園藝館|手機版|HKplants