開花🌸科烏羽玉屬的翠冠玉

[複製鏈接]
作者: babyjon 發表于 2025-7-31 13:16:44
2255 24
本帖最後由 babyjon 於 2025-10-23 11:28 編輯

大約10日前喺翟道翟嘅花墟
嗌咗三盤呢啲唔知叫咩名因為好難記
佢今日開咗花真的好
香港嗰啲地方好難養
真的可能在泰國就可以開花
IMG_5146.jpeg IMG_5147.jpeg
小雷子 發表於 2025-7-31 13:40:11 來自手機 |顯示全部樓層
粉紅花好靚,呢隻係迷有硬刺?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-8-1 01:09:50 來自手機 |顯示全部樓層
小雷子 發表於 2025-7-31 13:40
粉紅花好靚,呢隻係迷有硬刺?

我呢隻無刺的
網上我見到叫做翠冠玉
唔知是否真的因為這類都有其他名稱或者品種
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-8-1 01:10:08 來自手機 |顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

chuyat10 發表於 2025-8-1 10:01:57 來自手機 |顯示全部樓層
開花球好靚。
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-10-23 11:29:59 來自手機 |顯示全部樓層
又80B
IMG_1687.jpeg
看看是否會長出錦先
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-12-30 11:00:51 來自手機 |顯示全部樓層
30號今天十二月份2025年出咗嚟過去啦
都冇乜留意突然間佢就會開花的 IMG_7176.jpeg IMG_7177.jpeg IMG_7175.jpeg
回復

使用道具 舉報

lamkaicheung 發表於 2025-12-30 16:39:23 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-12-30 11:00
30號今天十二月份2025年出咗嚟過去啦
都冇乜留意突然間佢就會開花的

型態好趣緻,越大舊生得越靚
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-3-17 15:33:02 來自手機 |顯示全部樓層
17-3-2026
有時冇期望反而有驚喜
現在在泰國每天都會看看露台嘅植物
今日中午下好大雨
午飯後返到家又看看植物吧
突然間又見到兩舊嘢凸咗兩個冧出嚟
真係好突然都未見到
IMG_1788.jpeg IMG_1786.jpeg IMG_1787.jpeg
回復

使用道具 舉報

lamkaicheung 發表於 2026-3-17 16:26:14 來自手機 |顯示全部樓層
坐定定等待開花
回復

使用道具 舉報

waiting 發表於 2026-3-17 19:07:46 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-17 15:33
17-3-2026
有時冇期望反而有驚喜
現在在泰國每天都會看看露台嘅植物

又圓又肥,加朵花仔,勁可愛。
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-3-18 10:02:16 來自手機 |顯示全部樓層
今日18號三月份2026年
終於開花囉
應該花期好短暫的
但係有幸福嘅感覺 IMG_1806.jpeg IMG_1807.jpeg IMG_1808.jpeg IMG_1810.jpeg IMG_1809.jpeg
回復

使用道具 舉報

waiting 發表於 2026-3-18 16:04:52 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-18 10:02
今日18號三月份2026年
終於開花囉
應該花期好短暫的

佢開花個樣同我玩的tamagotchi寵物一樣樣
CM_Photogrid_1773820978749.jpg
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2026-3-18 21:19:07 來自手機 |顯示全部樓層
waiting 發表於 2026-3-18 16:04
佢開花個樣同我玩的tamagotchi寵物一樣樣

養呢隻係咪容易過種花,唔洗煩陽光唔夠!

點評

哈哈~  發表於 2026-3-18 21:48
回復

使用道具 舉報

lamkaicheung 發表於 2026-3-18 22:41:20 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-18 10:02
今日18號三月份2026年
終於開花囉
應該花期好短暫的

烏羽排住隊等開花,師兄,可以玩埋授粉!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-3-19 13:19:10 來自手機 |顯示全部樓層
lamkaicheung 發表於 2026-3-18 22:41
烏羽排住隊等開花,師兄,可以玩埋授粉!

今天19/3/2926
常找深色的花
但可能貴 IMG_1882.jpeg IMG_1883.jpeg
回復

使用道具 舉報

lamkaicheung 發表於 2026-3-19 13:50:43 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-19 13:19
今天19/3/2926
常找深色的花
但可能貴<span class="emoji emoji1f61c"></span>

師兄,通常幾耐會俾一次水,是否觸摸按下軟軟哋就俾水?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-3-19 14:36:46 來自手機 |顯示全部樓層
lamkaicheung 發表於 2026-3-19 13:50
師兄,通常幾耐會俾一次水,是否觸摸按下軟軟哋就俾水?

其實佢哋喺泰國的露台
離開泰國四五十天都係由得佢哋
靠下雨天的水份
所以你見我將他們種在一起
離開泰國嘅時候就把佢哋嘅資料全部淋透
就是這樣
我覺得山石花更加困難照顧
我都未成功過
昨天去花卉市場只有一檔有山石花好似35B一粒
但係不多選擇
但係王子的一啖落肚就要成400泰銖就太貴了也是得一檔有售
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-3-19 14:40:56 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-19 14:36
其實佢哋喺泰國的露台
離開泰國四五十天都係由得佢哋
靠下雨天的水份

喺花市有一個老闆
前幾年就認識
他就是主力繁殖這些
他主要都是出口
呢一類型就真的好貴好貴哦
IMG_1888.jpeg
回復

使用道具 舉報

waiting 發表於 2026-3-19 14:44:46 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2026-3-19 14:40
喺花市有一個老闆
前幾年就認識
他就是主力繁殖這些

不得了!帶錦就是美!
買粒細嘅會唔會平d?
回復

使用道具 舉報

12下一頁
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則