4/3/2025 手多多又買了一蘭花

[複製鏈接]
作者: babyjon 發表于 2025-3-5 00:30:30
1690 18
今天又在花市場買了一個蘭花
見佢黃色紅色嘅心亦當我是我喜歡
但都唔知佢叫做乜嘢名
喜歡就可以了
重要價錢不貴🤣
下星期離開泰國可能要個半月才返回泰國
又再惆悵中怎樣給它保持濕潤呢 IMG_2689.jpeg IMG_2693.png
babyjon 發表於 2025-3-20 09:49:09 來自手機 |顯示全部樓層
昨天又新增了
買一送一
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-3-25 16:00:17 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-3-20 09:49
昨天又新增了
買一送一<span class="emoji emoji2764"></span>️<span class="emoji emoji2764"></span>️ ...

買1送1咁抵?
幾$?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-3-25 21:26:19 來自手機 |顯示全部樓層
小雷子 發表於 2025-3-25 16:00
買1送1咁抵?
幾$?

99@1
🤣🤣
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-3-28 19:00:27 來自手機 |顯示全部樓層
上次買嘅蘭花兩朵花都凋謝了
佢另一個冧今天終於都開放啦現在才看到 IMG_4299.jpeg image.jpg image.jpg
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-3-28 19:55:15 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-3-28 19:00
上次買嘅蘭花兩朵花都凋謝了
佢另一個冧今天終於都開放啦現在才看到

呢啲蘭花好種,花莖不斷續花,有排欣賞!
回復

使用道具 舉報

Ming36 發表於 2025-3-30 16:41:13 來自手機 |顯示全部樓層
見過有花友,在窗外小平台,安裝有時間掣的噴霧器
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-7 00:55:34 來自手機 |顯示全部樓層
3月28號開花到今天4月7號 IMG_4822.jpeg

今個月尾去泰國可能喺泰國嘅蘭花都拜拜嚕🥲
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-7 00:57:52 來自手機 |顯示全部樓層

7/4/25
佢有少少嘅香味但係花就真係好靚亦都是我喜歡這一類(斑紋)
IMG_4823.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-26 13:09:34 來自手機 |顯示全部樓層
上次喺泰國買嘅蘭花
經過一個半月我返到泰國
佢都冇死到
因為我都係用棉繩子綁着舊用水滲上去 IMG_6272.jpeg
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-4-26 13:35:44 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-4-26 13:09
上次喺泰國買嘅蘭花
經過一個半月我返到泰國
佢都冇死到

你呢個方法真好,可以去長旅行都唔洗擔心!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-26 14:13:53 來自手機 |顯示全部樓層
現在喜陰花亦都是用個大大個水桶底下滲水上去才可以保持個半月
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-26 14:14:11 來自手機 |顯示全部樓層
🤣🤣🤣🤣🤣
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-4-26 14:19:55 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-4-26 14:13
現在喜陰花亦都是用個大大個水桶底下滲水上去才可以保持個半月

泰國的家有冇被地震破壞?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-4-26 14:20:49 來自手機 |顯示全部樓層
本帖最後由 babyjon 於 2025-4-26 14:21 編輯
小雷子 發表於 2025-4-26 14:19
泰國的家有冇被地震破壞?




感謝天感謝地冇問題
但係我問過咖啡店的職員他們說地震都好驚
如果當時在泰國就要瞓街了
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-4-26 14:26:47 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-4-26 14:20
感謝天感謝地冇問題<span class="emoji emoji1f44f"></span><span class="emoji emoji1f44f"></span><s ...

為你感恩!
地震真係好可怕,希望唔好再發生!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-2-3 07:34:24 來自手機 |顯示全部樓層
成日覺得蘭花好難養
但是養 IMG_9766.jpeg IMG_9767.jpeg IMG_9768.jpeg 定了之後又唔係咁難
回復

使用道具 舉報

B17 發表於 2026-2-4 16:48:02 |顯示全部樓層
蘭花其實唔難種,植料乾就淋透,忘記淋水都唔會即死!香港屋細,搵個合適位置反而有難度!
蝴蝶蘭光照要求低,比較易搵地方,嘉多利亞要多光,又唔曬得,比較麻煩!
如果有個曝曬位,拉個遮光網,咁就大部份蘭花都種到!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2026-2-4 18:20:08 |顯示全部樓層
B17 發表於 2026-2-4 16:48
蘭花其實唔難種,植料乾就淋透,忘記淋水都唔會即死!香港屋細,搵個合適位置反而有難度!
蝴蝶蘭光照要求 ...

THANKS C HING
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則