23/6/2024 星期日 終於玩下這些苦苣苔

[複製鏈接]
作者: babyjon 發表于 2024-6-23 09:44:32
7696 106
小雷子 發表於 2025-1-24 22:18:53 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-1-24 21:43
花貓變咗巨人

巨人有花開唔錯!
今年我的花貓偷懶冇花開,睇嚟又要送出宮!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-1-24 22:44:06 來自手機 |顯示全部樓層
小雷子 發表於 2025-1-24 22:18
巨人有花開唔錯!
今年我的花貓偷懶冇花開,睇嚟又要送出宮!

20個花 IMG_0456.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-1-24 22:45:29 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-1-24 22:44
20個花<span class="emoji emoji1f61b"></span>

image.jpg image.jpg image.jpg
花花花霖
回復

使用道具 舉報

B17 發表於 2025-1-24 22:46:06 |顯示全部樓層

向天花板進發,花貓可以生到好高好高
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-1-24 22:47:09 來自手機 |顯示全部樓層
B17 發表於 2025-1-24 22:46
向天花板進發,花貓可以生到好高好高

我叫冇厘桂格但多花
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-1-29 22:58:22 來自手機 |顯示全部樓層
現在都只愛花貓了
開花期長又靚 IMG_0731.jpeg
年初一嘅晚上花開富貴大富大貴
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-8 23:44:10 來自手機 |顯示全部樓層

回到香港努力賞花吧 IMG_1365.jpeg IMG_1367.jpeg IMG_1366.jpeg IMG_1363.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-11 17:29:36 來自手機 |顯示全部樓層
IMG_1536.jpeg IMG_1537.jpeg IMG_1538.jpeg IMG_1535.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-11 17:30:36 來自手機 |顯示全部樓層
Beltane /uncle /Ron jester
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-16 12:01:09 來自手機 |顯示全部樓層
每天賞花 16/2/2025
Uncle Ron
應該大半年前在彬彬買的細細棵也多元
現在都亭亭玉立啦仲有好靚靚嘅花 IMG_1856.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-16 12:17:14 來自手機 |顯示全部樓層

賞花貓

本帖最後由 babyjon 於 2025-2-16 12:19 編輯

16/2/2025

以前喺彬彬買啲苗有個盤仔都是廿零蚊

近期都全部沒有了
大彬彬我啲$25嘅鼻屎苗我就唔夠膽去買呀
初初都沒有諗過細細盤就變咗巨人仲開到咁多花靚靚的
所以現在都希望可以找多些品種
但係大彬彬啲鼻屎苗太過單薄我唔敢買真係可能都未成長就感染肺炎拜拜🤣🤣🤣
現在在家中那些花貓都是用普通黃燈照射的
也開得好燦爛感恩
呢啲都係自己嘅成果

暫時知道四個品種嘅名稱
仲有兩個品種未知
開花之後應該就知道一個叫做仙湖橙
另外一個唔知乜名
IMG_1869.jpeg
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-21 16:31:03 來自手機 |顯示全部樓層
星期日又飛去泰國住半個月今天又影一影他們嘅花花吧 image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
回復

使用道具 舉報

freddywongdy 發表於 2025-2-24 13:30:13 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-2-21 16:31
星期日又飛去泰國住半個月今天又影一影他們嘅花花吧

返到黎咪乾晒囉Jon大?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-24 14:50:31 來自手機 |顯示全部樓層
本帖最後由 babyjon 於 2025-2-24 14:53 編輯
freddywongdy 發表於 2025-2-24 13:30
返到黎咪乾晒囉Jon大?


久違了師兄
我現在通常用棉繩在盤底經過泥土滲水上去補充水份
這個方法很好用
土壤不會過濕
我在泰國的也是用這個方法
IMG_2270.jpeg
回復

使用道具 舉報

freddywongdy 發表於 2025-2-25 10:51:47 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-2-24 14:50
久違了師兄
我現在通常用棉繩在盤底經過泥土滲水上去補充水份
這個方法很好用

Long time no see!
原來係咁!不過都係濕一段時間,你去咁耐先返香港一次,
咁咪要裝大桶水?
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-25 11:26:31 來自手機 |顯示全部樓層
freddywongdy 發表於 2025-2-25 10:51
Long time no see!
原來係咁!不過都係濕一段時間,你去咁耐先返香港一次,
咁咪要裝大桶水? ...

一個dryers 雪糕盒都可以維持到二十天水份的
因為香港在室內
喺泰國戶外就比較大小小嘅盆
往後我會選擇停留三十天每一次到泰國
就用過比較深及大些的盆
多肉植物嗰啲就唔需要理太多啦因為一個月冇水都可以的
回復

使用道具 舉報

小雷子 發表於 2025-2-25 11:56:41 來自手機 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-2-25 11:26
一個dryers 雪糕盒都可以維持到二十天水份的
因為香港在室內
喺泰國戶外就比較大小小嘅盆

一個月唔返香港,你啲花會偷走出去嘆世界!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-2-25 13:34:15 來自手機 |顯示全部樓層
小雷子 發表於 2025-2-25 11:56
一個月唔返香港,你啲花會偷走出去嘆世界!

佢鍾意去嘆世界去拜山去什麼什麼有得佢囉
回復

使用道具 舉報

freddywongdy 發表於 2025-2-26 14:13:17 |顯示全部樓層
babyjon 發表於 2025-2-25 11:26
一個dryers 雪糕盒都可以維持到二十天水份的
因為香港在室內
喺泰國戶外就比較大小小嘅盆

兩頭住家都要照顧真係好頻撲!
回復

使用道具 舉報

babyjon 發表於 2025-3-11 21:47:32 來自手機 |顯示全部樓層
IMG_3068.jpeg IMG_3065.jpeg IMG_3067.jpeg IMG_3066.jpeg
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則