Monica20171025 發表於 2023-6-1 14:28 我係正常淋水,因另兩粒仲有葉, 可能佢要訓,又被淋醒,又被熱親?!
使用道具 舉報
Monica20171025 發表於 2023-6-1 14:26 今朝睇過,另兩隻都甩晒葉⋯
Polly888 發表於 2023-6-1 14:33 要瞓喇?!請問莖部有幾粗?
Monica20171025 發表於 2023-6-1 14:42 約2cm直徑
Monica20171025 發表於 2023-6-1 14:30
lamkaicheung 發表於 2023-6-1 15:30 雖然我未種過,但見你咁成功,要加油,要加油要撐落去呀!<span class="emoji emoji1f4aa"></span> ...
waiting 發表於 2023-8-7 13:54 仲要捱埋個秋老虎 亞C仲係咁嘅款
gantz 發表於 2023-8-7 21:24 嘩,大果粒好生猛, 個頭頂綠色
waiting 發表於 2023-8-7 22:11 gantz大,大嗰粒係買番嚟㗎,我都希望我自己播種的可以咁生猛! 之前你分享的白皮種子仲有3粒,請教一下 ...
gantz 發表於 2023-8-7 23:14 呢家播都得, 上二個星期我都播左粒, 一樣發芽,不過呢個温度就生得慢好多,
waiting 發表於 2023-10-24 09:20 亞C長期都係咁樣,其實佢係唔係唔得喇?
lc1201 發表於 2023-10-24 17:40 佢D葉仔仲綠喎,要唔要試下畀少少肥佢谷一谷
waiting 發表於 2023-10-24 19:50 我淋水時有加101液肥,等天氣再涼些就試下畀d葉肥。
lc1201 發表於 2023-10-25 19:04 希望佢吸收到快D變肥仔! 講起肥,早幾日連假AEON 12蚊店買4送1,會員又有折,我入咗好多液肥XD 落多D肥都唔 ...
waiting 發表於 2023-10-25 20:21 未試過12蚊店的液肥喎,有邊隻好介紹?
lc1201 發表於 2023-10-26 09:29 佢有分大/細支裝。 大支裝有黃(500ml)有綠(1L)。 細支裝就獨立包裝一盒12支(38ml@)。有3款(紅/黃/綠),紅f ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
主題
帖子
粉絲
聯絡園藝館|手機版|HKplants