本帖最後由 hohojohn 於 2021-1-17 17:30 編輯

正所謂

常常運動身體好 冇錢健身選農務
新手試種零經驗 獲贈種子謝Carol

話說疫情反覆 世情動盪 人情冷暖
除咗種花種草 療愈心靈
另一佳品當選務農 勞動筋骨 保持靈活
一個好彩 天時地利人和 可獲瓜菓蔬菜 幸也

Day One --- 'START !!!'
Sweetcorn_01.JPG

開始發芽 比我想像中要快
不過每日揭開睇吓有邊粒會發芽 實在過癮
換做大規模農業 那有心情
Sweetcorn_02.JPG

當中又有特別標青嘅 就立即進身第二階段喇
其餘嘅就繼續攤响棉堆入面
Sweetcorn_03.JPG

最後有兩個落選者 告老還鄉
成功出線嘅 八位健兒 就响培植土渡蜜月
我家光照不利培苗 是故晚上輔以LED彌補不足
Sweetcorn_05.JPG

十隻手指有長短 學生質素有高低
都順其自然啦 不要過問 每日略添熟水 僅此
Sweetcorn_04.JPG

好喇 蜜月期一過 喺時候出去見吓風浪
真心驚 因為我零經驗 加上啲苗睇落又「潺仔強」咁款
到底喺咪時候種落地呢 心裏心裏有個謎
但反正 都冇人答到我 去啦唯有
最攪笑喺 放哂落田之後幾日 就紅雨黃雨又打風
心諗 乜咁呀 唔通連個天都唔鍾意我...
Sweetcorn_06.JPG

果然以上呢啲諗法 喺初哥先會有
一般程度嘅風雨 對植物嚟講喺好平常
奉勸唔好乜都驚餐飽 無益身心
就算全軍覆沒 咪重新出發囉
Sweetcorn_08.JPG

轉眼就快高長大 中間追過一次肥
聽講粟米貪肥 可能追兩次肥會較好
不過窮鄉僻壤都可種粟米  咁...
Sweetcorn_07.JPG

其實粟米種得近 應該靠風力或蜜蜂授粉
但為保萬無一失 我決定親身落場指導(即喺人工授粉)
反正得八棵 都唔花幾多時間啦
Sweetcorn_09.JPG

雄穗有咁多粉 基本上 想唔中都幾難
反而要注意喺授粉之後
其他雌花要盡快切走 免得同大婆爭寵(營養)
我業餘所限 未能每日落田 無奈錯過良機 悔也
Sweetcorn_10.JPG

所以出到嚟嘅粟米 比市面所見纖弱
Sweetcorn_12.JPG

聽講白龍王屬超甜粟米
咁點知佢喺超甜 其實大自然會話你知
你見黑色豆豉咁大粒果啲喺大黑蟻
連埋比大黑蟻細幾倍嘅小螞蟻
再加上一堆不知名嘅蟲 蛀咗我好幾棵粟米呀!!!!!!!!
Sweetcorn_11.JPG

我冇放農藥呀 諗住天然吖嘛 有機吖嘛 結果就攪成咁
天氣反覆回暖亦加速昆蟲活躍度
每次落田都要同佢哋搏鬪 果頭趕 果頭又嚟
你話現代農業唔放殺蟲劑 點保得住啲農作物靚靚仔仔

另外又不知何故 頭尾兩棵都種唔大
Sweetcorn_13.JPG

睇返啲根 壯同潺嘅粟米 啲根都好有分別
Sweetcorn_14.JPG

十個救火的少年 來到這段落剩返三勇士
我唔想比啲蟻食哂 唯有提早割禾青啦
Sweetcorn_15.JPG

其實都算飽滿 食落亦甜
Sweetcorn_16.JPG

人生第一次種粟米 僅作紀錄
看君若有不惜指點 萬分感謝
祝大安
2

查看全部評分





上一篇:半水種迷你茄
下一篇:家種士多啤梨
發表於 2020-12-7 06:48:13 來自手機 | 顯示全部樓層
2#
雖然中間遇上昆蟲和挫折,仍能得到飽滿成果。
過中樂趣及寶貴經驗得來不易。恭喜哂!
發表於 2020-12-7 08:53:30 來自手機 | 顯示全部樓層
3#
正呀,有地可以種粟米
發表於 2020-12-7 09:45:42 來自手機 | 顯示全部樓層
4#
非常詳細!正吖!

點評

謝謝你 (^_^)  發表於 2020-12-7 10:13
 樓主| 發表於 2020-12-7 10:02:14 | 顯示全部樓層
5#
yunge0 發表於 2020-12-7 06:48
雖然中間遇上昆蟲和挫折,仍能得到飽滿成果。
過中樂趣及寶貴經驗得來不易。恭喜哂! ...

多謝
真喺好寶貴 平時只有道聽途說
除咗經驗 重有好多嘢要學
我業餘性質 同大規模農業始終有天壤之別

 樓主| 發表於 2020-12-7 10:07:22 | 顯示全部樓層
6#
wingt903_ 發表於 2020-12-7 08:53
正呀,有地可以種粟米

人哋分租咗一小條田比我 已經有排攪
不過我見外國有好多例子用大盆種粟米
一盆一株 感覺慳位 更有效率
發表於 2020-12-7 10:20:43 來自手機 | 顯示全部樓層
7#
hohojohn 發表於 2020-12-7 10:07
人哋分租咗一小條田比我 已經有排攪
不過我見外國有好多例子用大盆種粟米
一盆一株 感覺慳位 更有效率 ...

我覺得逐盤淋水較為花時間,都係地種好。
我都好想有自己地種食啊!

點評

其實有好多夾租田  發表於 2020-12-7 12:35
發表於 2020-12-7 10:22:27 來自手機 | 顯示全部樓層
8#
hohojohn 發表於 2020-12-7 10:02
多謝
真喺好寶貴 平時只有道聽途說
除咗經驗 重有好多嘢要學

現代農業機械化,無法跟家庭手種的方式相比。

點評

都喺呀 有迷你版嘅backyard farming都唔錯㗎喇  發表於 2020-12-7 10:55
 樓主| 發表於 2020-12-7 10:47:39 | 顯示全部樓層
9#
yunge0 發表於 2020-12-7 10:20
我覺得逐盤淋水較為花時間,都係地種好。
我都好想有自己地種食啊!

但感覺種盆可以 更有效控制土壤份量同質素
其實睇返D粟米根 就算粗壯嘅植株 根部伸展亦佔地不廣
即喺重有大量土壤未充分利用
雖則話我可以種密D 但咁樣又輪到植物冠部太擠擁 影響光照
淋水方面都喺一樣 一條大水喉啦
發表於 2020-12-7 11:18:57 來自手機 | 顯示全部樓層
10#
hohojohn 發表於 2020-12-7 10:07
人哋分租咗一小條田比我 已經有排攪
不過我見外國有好多例子用大盆種粟米
一盆一株 感覺慳位 更有效率 ...

睇你種,好似自己亦參舆種埋一份嘅感覺!哈哈!
粟米食得多,但都係冇諗過城市中能種到!
由一粒小小的粟米,種到咁大棵,真不易!
看到收成的粟米,又飽滿又甜,好有成功感!你好叻叻呀!
 樓主| 發表於 2020-12-7 11:50:33 | 顯示全部樓層
11#
小雷子 發表於 2020-12-7 11:18
睇你種,好似自己亦參舆種埋一份嘅感覺!哈哈!
粟米食得多,但都係冇諗過城市中能種到!
由一粒小小的粟 ...

我觀賞各位大大啲植物
果份心機同智慧 都好拜服
另外要多謝租田比我果位大大
佢種粟米同其蔬菓好耍家 多謝佢分享種子
睇住啲粟米長大
好似做緊小學 暑期日誌工課咁
發表於 2020-12-7 12:26:05 | 顯示全部樓層
12#
正, 好有心機種, 同埋出Post!
種粟米一招惹到蟲蟻就好煩,
不過一棵粟米才一支粟米, 要用好多位種,
田仔種D細作物, 多幾樣, 到收成時精彩好多, 哈!
 樓主| 發表於 2020-12-7 12:54:57 | 顯示全部樓層
13#
11223300 發表於 2020-12-7 12:26
正, 好有心機種, 同埋出Post!
種粟米一招惹到蟲蟻就好煩,
不過一棵粟米才一支粟米, 要用好多位種,

大大你幅田比我大好多囉
我幾米已經夠忙 (喺有少量其他作物)
我相信一般粟米冇咁惹蟲蟻
超甜就慘啲 再加上氣候和暖
真喺想知人哋大量種植果啲點種
喺咪打埋本預咗犠牲一堆
雖則話一株一果 不過粟米對人類太重要
點都想就吓種
發表於 2020-12-7 13:32:07 | 顯示全部樓層
14#
hohojohn 發表於 2020-12-7 12:54
大大你幅田比我大好多囉
我幾米已經夠忙 (喺有少量其他作物)
我相信一般粟米冇咁惹蟲蟻

人哋大量種植果啲, 先進嘅, 用無人飛機噴藥啦, 用化肥,
我哋自己食唔落藥, 用有機肥, 乜都試下種,
種D易打理, 少惹昆蟲的, 及啱時令作物,
不過用一位置最好輪流種不同作物, 即輪耕!
發表於 2020-12-7 13:45:59 | 顯示全部樓層
15#
John大 好有心機阿!
由一粒種子記錄到收成!
下次試下種日本果隻白玉粟吖!
就咁生食好似雪梨咁架!
 樓主| 發表於 2020-12-7 13:56:45 | 顯示全部樓層
16#
11223300 發表於 2020-12-7 13:32
人哋大量種植果啲, 先進嘅, 用無人飛機噴藥啦, 用化肥,
我哋自己食唔落藥, 用有機肥, 乜都試下種,
種D易 ...

我都聽附近種咗幾十年嘅農友講
街賣嘅都用藥 真正有機嘅好花心機同成本 所以實賣好貴
我初學都喺乜都試吓
第時有機會就試吓堆肥
 樓主| 發表於 2020-12-7 14:08:51 | 顯示全部樓層
17#
freddywongdy 發表於 2020-12-7 13:45
John大 好有心機阿!
由一粒種子記錄到收成!
下次試下種日本果隻白玉粟吖!

Freddy大大
你種果啲植物 咪一樣花心機
我呢啲白龍王 雖則話臺灣嚟
聽講都係源出日本(未Fact Check) 當生菓咁食
食落都勁甜多汁(所以啲蟲搶住食)
而且因為我提早收割
所以整體好冧好脆
中間心有啲似霧蓮嘅口感
發表於 2020-12-7 14:34:34 | 顯示全部樓層
18#
hohojohn 發表於 2020-12-7 14:08
Freddy大大
你種果啲植物 咪一樣花心機
我呢啲白龍王 雖則話臺灣嚟

諗下都覺得正呀!
仲要係自己種添!
咁下一水會種乜呀John大?
 樓主| 發表於 2020-12-7 14:51:33 | 顯示全部樓層
19#
freddywongdy 發表於 2020-12-7 14:34
諗下都覺得正呀!
仲要係自己種添!
咁下一水會種乜呀John大?

栗米原地 就未知
而家本身有 乒乓波矮瓜(喺上手留低)
龍脷葉(花墟買嘅 煲咗好多次湯)
菠菜(未見起色)
發表於 2020-12-7 14:54:37 | 顯示全部樓層
20#
hohojohn 發表於 2020-12-7 14:51
栗米原地 就未知
而家本身有 乒乓波矮瓜(喺上手留低)
龍脷葉(花墟買嘅 煲咗好多次湯)

冬天唔係種芥蘭快收成咩?

點評

都喺㗎~  發表於 2020-12-7 16:00
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    12下一頁

    聯絡園藝館|手機版|HKplants

    香港園藝館   © 2017