說好的發叔S875+ 終於開花, 但個樣。。。。點解得噴點冇十字?
係咪錯左牌? 咁佢叫咩名呀
20200102_171824.jpg
20200102_171831.jpg




上一篇:紫羅蘭日照與開花
下一篇:雜蔭 (2020)
發表於 2020-1-2 20:08:48 | 顯示全部樓層
2#
本帖最後由 Ison 於 2020-1-2 20:12 編輯

師姐S875 好似不是十字? 發叔圖表S875 是The old man and the Sky , 不過希望是我錯

https://www.google.com/url?sa=i& ... OYCFQAAAAAdAAAAABAN


發叔編號對表
https://hkplants.com/thread-75919-1-1.html

點評

嗯~C兄, 就是看字花名對照表 都找不到S875+ 或類比的款 但又唔似S875....唯有當新品花種吧!!  發表於 2020-1-3 16:15
發表於 2020-1-3 08:31:26 來自手機 | 顯示全部樓層
3#
開到花已經好叻啦。去年三月我買的發叔花,還未開花啊!

點評

其實佢已經出第2轉花(第一轉我唔知對唔對色) 到呢一轉再出都是同之前一樣樣 就影上來問問各位前輩 #anyway我有幾棵都是3月發叔花都未開過="=  發表於 2020-1-3 16:19
發表於 2020-1-5 15:00:46 | 顯示全部樓層
4#
本帖最後由 Ison 於 2020-1-5 16:53 編輯

師姐,我覺得指模花走色會同你的一樣,等一下,2、3月再開時會變成怎樣?看我的S924 Steppin’ Stone一樣 夏天開的也走色走到到阿媽都唔認得
963989B7-6329-4D89-BCD1-3634B2A87E01.jpeg

點評

多數先岩, 成日打錯字^^"  發表於 2020-1-7 12:28
我都有種S924 但多蚊都白花 之後就會生返原色 你棵咁紫 是換左新泥嗎?  發表於 2020-1-5 20:03
發表於 2020-1-5 16:15:19 來自手機 | 顯示全部樓層
5#
chestnut007 發表於 2020-1-3 08:31
開到花已經好叻啦。去年三月我買的發叔花,還未開花啊!

是呀!我的都未開過花,有D重好似死死下咁款

點評

要加油喔!唔好擔心 有需要我有苗仔可分享比你^^  發表於 2020-1-5 20:31
發表於 2020-1-5 20:47:28 來自手機 | 顯示全部樓層
6#
winnieling 發表於 2020-1-5 16:15
是呀!我的都未開過花,有D重好似死死下咁款

有需要時,我會問樓主的,哈哈哈!

點評

歡迎~歡迎~  發表於 2020-1-13 17:46
發表於 2020-1-12 10:34:12 | 顯示全部樓層
7#

點評

見到啦~~~~果然係神兄, 種咩都咁靚^^  發表於 2020-1-13 17:46
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|HKplants

    香港園藝館   © 2017