霸王空鳳

霸王空鳳

上年去泰國屈蛇返香港嘅闊葉型霸王空鳳,
生長點因為冬天時長期積水而腐爛,
無見佢出新葉一段時間,以為佢死硬!
點知尋日同佢沖涼時見到則芽己經咁大...
開心死!
發表於 2016-12-21 10:08:00 | 顯示全部樓層
2#
真好~~~~令人羨慕~~
發表於 2016-12-21 12:45:34 | 顯示全部樓層
3#
本帖最後由 八王爺 於 2016-12-21 05:49 編輯

果然生命力頑強!

這個帖名改得好老套,後生少少都唔知你講乜!

本來是「無頭東宮生太子」一齣粵語長片的名字。
後來又有「救太子」。
link : http://hkmdb.com/db/movies/image ... mp;display_set=big5

點評

科普XDD  發表於 2016-12-22 10:41
我記得係余麗珍做的粵曲殘片來的  發表於 2016-12-21 18:49
 樓主| 發表於 2016-12-22 09:41:01 | 顯示全部樓層
4#
helenyau 發表於 2016-12-21 10:08
真好~~~~令人羨慕~~

真係世事難測
 樓主| 發表於 2016-12-22 09:43:22 | 顯示全部樓層
5#
八王爺 發表於 2016-12-21 12:45
果然生命力頑強!

這個帖名改得好老套,後生少少都唔知你講乜!

哈哈~ 下次要用埋黎睇埋黎㨂!
發表於 2016-12-30 22:16:06 | 顯示全部樓層
6#
bb睇落唔似媽媽,似其他鳳梨
 樓主| 發表於 2017-1-5 14:05:58 | 顯示全部樓層
7#
sam 發表於 2016-12-30 22:16
bb睇落唔似媽媽,似其他鳳梨

要再大d 先似啦! lol
 樓主| 發表於 2017-1-8 13:20:50 | 顯示全部樓層
8#
sam 發表於 2016-12-30 22:16
bb睇落唔似媽媽,似其他鳳梨

IMG_9978.jpg

BB 大左好啦!
發表於 2017-1-8 14:04:10 | 顯示全部樓層
9#
快高長大!
 樓主| 發表於 2017-1-9 15:49:06 | 顯示全部樓層
10#

哩個品種生長得超慢的說  lol
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|HKplants

    香港園藝館   © 2017