E. Lemon Tree
20191029_221630.jpg
IMG_20191029_235103.jpg
發表於 2019-10-29 23:56:10 來自手機 | 顯示全部樓層
2#
恭喜你種出黃花!
發表於 2019-10-29 23:57:08 來自手機 | 顯示全部樓層
3#
葉很有光澤很健康,種得很好!
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:10:15 來自手機 | 顯示全部樓層
4#
yunge0 發表於 2019-10-29 23:57
葉很有光澤很健康,種得很好!

謝謝yunge大賞花!我會繼續努力的!
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:12:50 來自手機 | 顯示全部樓層
5#
E. Aloha Mauna Loa , 謝謝根爺分享,終於有得交功課啦!
20191029_222158.jpg
20191029_223247.jpg
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:18:35 來自手機 | 顯示全部樓層
6#
E. Pink Panther 未有花,謝謝根爺分享,交住葉先,有拖無欠
IMG_20191030_001515.jpg
20191029_225200.jpg
20191029_225137.jpg
發表於 2019-10-30 00:20:32 來自手機 | 顯示全部樓層
7#
全部都種得好好,好叻女!
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:24:52 來自手機 | 顯示全部樓層
8#
yunge0 發表於 2019-10-30 00:20
全部都種得好好,好叻女!

種得唔好果d......戰戰兢兢唔敢交功課呀!
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:28:47 來自手機 | 顯示全部樓層
9#
本帖最後由 violet_bb 於 2019-10-30 16:59 編輯

E. Jim's Specialty 5月14入門到而家10月尾都係未有花,仲有少少徒長添,不過醜婦終須見家翁,預左老師打手板,希望唔好打太大力啦!
20191030_002136.jpg 20191030_002151.jpg 20191030_002215.jpg


好,今晚返去執個光d嘅位俾佢!

點評

B17
徙咗,加光  發表於 2019-10-30 15:45
 樓主| 發表於 2019-10-30 00:29:54 來自手機 | 顯示全部樓層
10#
本帖最後由 violet_bb 於 2019-10-30 00:42 編輯

E. Kee Wee,謝謝Ocarinayee 大大分享,3月初到而家一路長走莖,生成瀑布,但從未開花,好期待!
IMG_20191030_003656.jpg
IMG_20191030_003833.jpg
20191029_224329.jpg
20191029_224651.jpg
20191029_224336.jpg
發表於 2019-10-30 08:27:09 | 顯示全部樓層
11#
violet_bb 發表於 2019-10-30 00:12
E. Aloha Mauna Loa , 謝謝根爺分享,終於有得交功課啦! ...

好靚呀!哩隻超粗生!

點評

謝謝Freddy仔賞花[emoji]1f600[/emoji]  發表於 2019-10-30 10:49
發表於 2019-10-30 08:29:36 | 顯示全部樓層
12#
我以為黃色花剩係得淺綠色葉果種添!
不過朋友話好難種唔敢買苗種。
 樓主| 發表於 2019-10-30 10:48:12 來自手機 | 顯示全部樓層
13#
freddywongdy 發表於 2019-10-30 08:29
我以為黃色花剩係得淺綠色葉果種添!
不過朋友話好難種唔敢買苗種。

呢隻Lemon Tree超好種,好快大,我都係幾個月前在bun bun買$25的苗仔回來,發現比其他品種大得快,走莖又特別多。不過佢對風和冷氣特別敏感,吹風後葉容易向後捲曲。
發表於 2019-10-30 13:30:39 | 顯示全部樓層
14#
violet_bb 發表於 2019-10-30 10:48
呢隻Lemon Tree超好種,好快大,我都係幾個月前在bun bun買$25的苗仔回來,發現比其他品種大得快,走莖又 ...

留意下有無得賣先!
我果棵喜蔭中苗唔知係咪放左去當風窗邊唔夠濕都兜晒葉,
放左入廁所先伸返開!不過又唔多夠光... 激死!
發表於 2019-10-30 13:51:36 | 顯示全部樓層
15#
violet_bb 發表於 2019-10-30 10:48
呢隻Lemon Tree超好種,好快大,我都係幾個月前在bun bun買$25的苗仔回來,發現比其他品種大得快,走莖又 ...

BB幸運地買到好花,還要加上BB愛心栽培才有今天的成果吧!
 樓主| 發表於 2019-10-30 13:54:06 來自手機 | 顯示全部樓層
16#
freddywongdy 發表於 2019-10-30 13:30
留意下有無得賣先!
我果棵喜蔭中苗唔知係咪放左去當風窗邊唔夠濕都兜晒葉,
放左入廁所先伸返開!不過又 ...

照燈囉!我都係要照燈,室內唔夠光!
 樓主| 發表於 2019-10-30 13:55:51 來自手機 | 顯示全部樓層
17#
yunge0 發表於 2019-10-30 13:51
BB幸運地買到好花,還要加上BB愛心栽培才有今天的成果吧!

你咁講我好慚愧呀,我有幾棵唔靚要斬頭浸水待出根呀
發表於 2019-10-30 14:44:26 | 顯示全部樓層
18#
violet_bb 發表於 2019-10-30 13:54
照燈囉!我都係要照燈,室內唔夠光!

無買燈呀!屋企都無位裝!
 樓主| 發表於 2019-10-30 15:37:02 來自手機 | 顯示全部樓層
19#
freddywongdy 發表於 2019-10-30 14:44
無買燈呀!屋企都無位裝!

夾咋嘛,揾個位夾住盞燈就得
發表於 2019-10-30 16:08:25 | 顯示全部樓層
20#
violet_bb 發表於 2019-10-30 15:37
夾咋嘛,揾個位夾住盞燈就得

喜蔭

喜蔭


咁細棵賣燈照會比屋企人殺死嫁!
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    123下一頁

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017