因淘肉始終係灰色地帶,如此帖不合宜,麻煩版大刪帖,感謝感謝

近日都有花友向石仔查詢淘肉淘邊間好,因私訊無法send相,所以特地開帖,希望同大家分享交流。歡迎花友大大指教、

石子用嘅非官方集運係全x,佢over 8kg就首重變續重,而石子不時淘家品、囡囡玩具,所以覺得「順便」運肉幾抵。有關如何集運,石子就唔喺度詳講啦,上任何一間非官方集運商主頁都有詳細教學,重點係申報貨件時唔可以照直寫植物啦

今日想同大家分享一間雲南嘅肉棚。淘過肉嘅花友大大都可能聽過,雲南係養肉開掛區,個天會幫你養靚肉。石子未去過雲南唔知啦,但淘嘅雲南南南真係棵棵肥美根系強,服盆快,適合新手、殺手、或者厭倦等肉苗服盆嘅花友。去相:

IMG_20181121_122106.jpg
小球玫瑰,我自己嗰啲夏天未完就死光光,呢間根系唔錯,服盆快,上色快。呢度係其中一半

IMG_20181121_122108.jpg
滇石蓮,四頭比我分開黎養,望佢生多啲。我自己之前有兩棵小苗根短,都係夏天未完就死光光

IMG_20181121_141329.jpg
腊牡丹,大大棵未出狀態

IMG_20181121_122112.jpg
西瓜 京童子,一入秋都勁長,仲徒埋,而家拎出黎露養晒太陽

IMG_20181121_122052.jpg
胭脂雲,初時俾我當景天養差啲養死,半遮陰下開始生長良好

當然啦,咁大棵就唔會賣一元幾毛,但以上咁多都係四十蚊人仔有找
發表於 2018-11-22 19:22:13 來自手機 | 顯示全部樓層
2#
真係又平又靚, 謝謝分享!
發表於 2018-11-23 12:11:06 | 顯示全部樓層
3#
樓主, 想試試你間集運, 能否PM我集運全名, 謝謝
 樓主| 發表於 2018-11-24 18:53:22 來自手機 | 顯示全部樓層
4#
goldking2 發表於 2018-11-23 12:11
樓主, 想試試你間集運, 能否PM我集運全名, 謝謝

已PM你
發表於 2018-11-25 00:49:27 | 顯示全部樓層
5#
樓主,請問可否PM集運全名?萬分感謝
 樓主| 發表於 2018-11-25 10:03:15 來自手機 | 顯示全部樓層
6#
小蝦猫猫 發表於 2018-11-25 00:49
樓主,請問可否PM集運全名?萬分感謝

已PM
發表於 2018-11-25 21:11:32 來自手機 | 顯示全部樓層
7#
我也经常淘,基本家里的多肉都是淘回来的
發表於 2018-11-25 23:48:18 | 顯示全部樓層
8#
最主要係怕運送途中會死,植物都係生命嘛,但淘Ⅹ真係好毒,送到樓下又好方便
 樓主| 發表於 2018-11-26 23:00:25 來自手機 | 顯示全部樓層
9#
小蝦猫猫 發表於 2018-11-25 23:48
最主要係怕運送途中會死,植物都係生命嘛,但淘Ⅹ真係好毒,送到樓下又好方便 ...

所以我介紹啲到我手都未死嘅比大家
 樓主| 發表於 2018-11-26 23:00:47 來自手機 | 顯示全部樓層
10#
mandy41leung 發表於 2018-11-25 21:11
我也经常淘,基本家里的多肉都是淘回来的

大大都黎分享下啦!
 樓主| 發表於 2018-11-26 23:07:16 來自手機 | 顯示全部樓層
11#
今日介紹萌兔耳合集

一向都好鐘意兔耳,新手時就喺香港花檔買過月兔同野兔。剛開始淘肉時見好多品種兔耳都幾貴下,所以一直冇集整。有日突然見到有間做套餐,14棵不同品種兔耳買88蚊人仔,哇!即刻入手

因為本身就有月兔同野兔,對火星兔又興趣不大,所以問客服可唔可以唔要呢三種,換其他,客服好爽快答應我換咗千兔、達魔、孫悟空,但我見評論入面有個人直情換咗其他唔係兔耳嘅肉肉,我覺得只要價錢唔係差太遠,應該都可以換。

去相:

千兔耳2棵
IMG_20181125_135529.jpg

達魔兔 1
IMG_20181125_135525.jpg
晒唔到太陽徒長中..

達魔兔 2
IMG_20181125_135540.jpg
全日照

孫悟空1
IMG_20181125_135538.jpg

孫悟空2
IMG_20181125_135513.jpg

福兔
IMG_20181125_135559.jpg

紅兔 (錦晃星,其實唔算係兔耳家族,不過好多店家都當兔耳黎賣)
IMG_20181125_135555.jpg

黃金兔
IMG_20181125_135522.jpg
都係晒唔到太陽,冇上色

金剛兔,似野兔+月兔混合
IMG_20181125_135502.jpg

鷹兔
IMG_20181125_135451.jpg

梅兔
IMG_20181125_135454.jpg

泰廸熊
IMG_20181121_123011_1542797125025.jpg

閃光兔
IMG_20181125_135510.jpg

雖然有好幾棵都係砍頭苗,但都好強壯,服盆好快,好開心
發表於 2018-11-26 23:12:06 來自手機 | 顯示全部樓層
12#
石子大大,請PM集運全名給我,謝謝!
發表於 2018-11-27 16:40:20 | 顯示全部樓層
13#
little_stone 發表於 2018-11-26 23:00
大大都黎分享下啦!

有呀, 在隔離帖哈哈哈哈
 樓主| 發表於 2018-11-27 21:46:53 來自手機 | 顯示全部樓層
14#
violet_bb 發表於 2018-11-26 23:12
石子大大,請PM集運全名給我,謝謝!

已PM
發表於 2018-11-28 07:12:04 來自手機 | 顯示全部樓層
15#
little_stone 發表於 2018-11-27 21:46
已PM

謝謝石子大大

點評

駛咩客氣=p  發表於 2018-11-28 13:12
 樓主| 發表於 2018-11-28 16:56:24 來自手機 | 顯示全部樓層
16#
本帖最後由 little_stone 於 2018-11-28 23:02 編輯

今日介紹有整筐賣嘅淘店

石子喺自己嘅多肉露養記57樓都有提過,有興趣請光臨:
http://hkplants.com/forum.php?mod=viewthread&tid=204712&extra=&page=6&mobile=2

肉肉到之前已經準備好盆土,到手前都嚴陣以待
收到後拆箱、洗根泡藥、晾根上盆,都搞咗成兩日

IMG_20181125_135845.jpg
IMG_20181125_135852.jpg
IMG_20181125_140011~2.jpg
IMG_20181125_135927~2.jpg
IMG_20181125_140019~2.jpg
IMG_20181125_140000.jpg
IMG_20181125_140003.jpg
IMG_20181125_140008.jpg
IMG_20181125_140034.jpg
IMG_20181125_140039.jpg
IMG_20181125_140052.jpg
IMG_20181125_140054.jpg
IMG_20181125_140056.jpg

偽肉肉,白雪姬錦
IMG_20181128_115341.jpg

仲有好多,未能盡錄
收到嘅肉肉都好大棵,超開心

呢間店嘅包郵門檻比較高,同埋因為做特價,整筐嘅肉肉都冇提供名稱,石子都有好多棵認唔到係咩。而且整筐買有一定風險,可能有啲會有黑腐蟲害,需要消毒殺蟲,石子好幸運冇見到有咩問題,不過以防萬一,都有同所有肉肉泡藥。

總括黎講,呢間肉店合對肉肉有一定經驗嘅花友

P.S. 泡藥唔係必要的,石子都喺呢間先泡,因為睇評論話有啲有蟲,而且店家都講明特價可能有蟲。一般黎講,洗根晾根就ok啦,砍根就見人見智啦,有時咁大棵根系咁強壯,唔捨得砍

點評

我無泡藥,現在淘肉盡量淘一物一拍。。。景天的話我一般回來把根一整個砍掉, 等重新發根,免卻好多麻煩(比如蟲, 菌),而且發根會快很多...  發表於 2018-11-28 22:52
請問要泡什麼藥?? 有沒有什麼易買到的(例如在繽X) thx  發表於 2018-11-28 17:26
 樓主| 發表於 2018-11-28 17:29:49 來自手機 | 顯示全部樓層
17#
我泡護花神啦,冇留意fun fun有冇
可以去問下,我覺得佢哋咩都有

點評

THANK YOU~ 我有幾盆葉插育兒中的都中了介殼蟲, 不想掉又不知要怎處理, 一直沒正式落盆唔生唔死咁...  發表於 2018-11-30 09:12
發表於 2018-11-28 18:51:41 來自手機 | 顯示全部樓層
18#
謝分享。我d肉都係淘落HK,未識種就中左毒了。近期中左生石花毒

點評

謝謝支持,搵到好店都黎分享下=)  發表於 2018-11-28 22:57
發表於 2018-12-1 01:12:27 來自手機 | 顯示全部樓層
19#
麻煩樓主可以 pm 邊間淘寶店及集運嗎?還有如果不能寫植物... 要寫什麼的? 因為未試過淘肉肉
夏天時都有同group 友交換葉苗,但死哂希望可以fill 返
 樓主| 發表於 2018-12-1 22:37:32 來自手機 | 顯示全部樓層
20#
plant_lover 發表於 2018-12-1 01:12
麻煩樓主可以 pm 邊間淘寶店及集運嗎?還有如果不能寫植物... 要寫什麼的? 因為未試過淘肉肉[emoji]1f64f[ ...

已pm 集運名稱
淘店你想問邊間?我而家介紹有三家
我申報時寫家品啦、擺設啦,其實包裝盒上寫嘅都係多肉,但我間集運照收冇理
    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    123下一頁

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017