發表於 2018-9-5 17:17:15 | 顯示全部樓層
101#
小雷子 發表於 2018-9-5 17:14
小雷子只是奴才!

人子來並不是要受人服待, 乃是要服待人
 樓主| 發表於 2018-9-5 17:25:48 來自手機 | 顯示全部樓層
102#
powergun 發表於 2018-9-5 17:17
人子來並不是要受人服待, 乃是要服待人

哈哈!要洗腳嗎?
發表於 2018-9-5 17:36:49 | 顯示全部樓層
103#
小雷子 發表於 2018-9-5 17:25
哈哈!要洗腳嗎?


咁開心, 去洗公桶呀
 樓主| 發表於 2018-9-5 18:48:42 來自手機 | 顯示全部樓層
104#
powergun 發表於 2018-9-5 17:36
咁開心, 去洗公桶呀

根爺!小雷子超開心!

20180905_184628.png
發表於 2018-9-5 20:34:58 | 顯示全部樓層
105#
小雷子 發表於 2018-9-5 18:48
根爺!小雷子超開心!
[emoji]1f483[/emo ...

唔准用法術架喎
 樓主| 發表於 2018-9-7 10:54:40 來自手機 | 顯示全部樓層
106#
powergun 發表於 2018-9-5 17:36
咁開心, 去洗公桶呀

我終於明白咩係<恭桶>
琴晚追劇睇到呢段劇情……
發表於 2018-9-7 11:01:44 | 顯示全部樓層
107#
小雷子 發表於 2018-9-7 10:54
我終於明白咩係
琴晚追劇睇到呢段劇情…… ...

哈哈, 原來係呢個恭呀, hehe
 樓主| 發表於 2018-9-10 13:09:29 來自手機 | 顯示全部樓層
108#
powergun 發表於 2018-9-7 11:01
哈哈, 原來係呢個恭呀, hehe

追返晒劇情啦!
發表於 2018-9-10 13:16:57 來自手機 | 顯示全部樓層
109#
小雷子 發表於 2018-9-10 13:09
追返晒劇情啦!<span class="emoji emoji1f605"></span>

昨晚那兩集有些悶
好似cut了些,劇情接不上。
 樓主| 發表於 2018-9-10 13:27:37 來自手機 | 顯示全部樓層
110#
alexkai 發表於 2018-9-10 13:16
昨晚那兩集有些悶
好似cut了些,劇情接不上。

係?我好少睇電視,<攻略>都係由中間插入睇,前段無睇,super又睇唔返!可能要睇大陸版!
發表於 2018-9-10 14:03:53 來自手機 | 顯示全部樓層
111#
小雷子 發表於 2018-9-10 13:27
係?我好少睇電視,都係由中間插入睇,前段無睇,super又睇唔返!可能要睇大陸版! ...

全套劇就玩暗算鬥奸,害死人,連BB都受害,充滿負能量越来越唔想追了。
國內有些人太沉迷,影響心智社會發展呀,當初傳禁播都不無道理。(我好似太誇張)

係呢,火星醫師,泥土上的白色是什麼呢? 好像發霉了
IMG_20180910_135511.jpg
發表於 2018-9-10 14:49:26 | 顯示全部樓層
112#

追TVB版定係大陸版?
發表於 2018-9-10 14:52:18 | 顯示全部樓層
113#
alexkai 發表於 2018-9-10 14:03
全套劇就玩暗算鬥奸,害死人,連BB都受害,充滿負能量越来越唔想追了。
國內有些人太沉迷, ...

事實可能再黑暗都有, 唔跨張的, 個陣d 人為左權位, 有乜做唔開
發表於 2018-9-10 14:55:52 | 顯示全部樓層
114#
小雷子 發表於 2018-9-10 13:27
係?我好少睇電視,都係由中間插入睇,前段無睇,super又睇唔返!可能要睇大陸版! ...


點解睇唔返?

點評

免費版只可回看最近幾集  發表於 2018-9-10 15:05
發表於 2018-9-10 15:27:20 | 顯示全部樓層
115#
alexkai 發表於 2018-9-10 14:03
全套劇就玩暗算鬥奸,害死人,連BB都受害,充滿負能量越来越唔想追了。
國內有些人太沉迷, ...
alexkai
免費版只可回看最近幾集

依家好多寬頻公司都送 mytvsuper 機頂盒連標準版的, 無就轉啦
 樓主| 發表於 2018-9-10 18:04:40 來自手機 | 顯示全部樓層
116#
本帖最後由 小雷子 於 2018-9-10 18:05 編輯
alexkai 發表於 2018-9-10 14:03
全套劇就玩暗算鬥奸,害死人,連BB都受害,充滿負能量越来越唔想追了。
國內有些人太沉迷, ...


似發霉!淋水時有冇白色點點浮面?如果有就係根粉蟲!
你有冇出過帖架?好似唔多覺眼嘅!
 樓主| 發表於 2018-9-10 18:10:44 來自手機 | 顯示全部樓層
117#
powergun 發表於 2018-9-10 14:49
追TVB版定係大陸版?

TVB版!呢個方便嘛!

點評

有廣東話配音, 唔使睇字幕都得  發表於 2018-9-10 20:19
 樓主| 發表於 2018-9-10 18:12:07 來自手機 | 顯示全部樓層
118#
powergun 發表於 2018-9-10 15:27
依家好多寬頻公司都送 mytvsuper 機頂盒連標準版的, 無就轉啦

之前好似有,但我唔多睇電視!有冇不是太重要!

點評

但要追劇就正好多  發表於 2018-9-10 20:19
發表於 2018-9-10 18:29:39 來自手機 | 顯示全部樓層
119#
小雷子 發表於 2018-9-10 18:04
似發霉!淋水時有冇白色點點浮面?如果有就係根粉蟲!<span class="emoji emoji1f631"></span>
你有冇出過帖架?好似唔多覺 ...

兩三星期前,家裡種的魚骨頭,流鼻涕同Nate 有這情況,當時噴過洗潔精水,白點點消滅了,但植物近泥的葉子都漸漸爛了,只好剪葉全部掘出換泥重種,越種越細棵,看根部不像是粉根

現在公司種的其中兩盤又是這樣,Lisa同Tai Pink,澆水時沒有白色點點浮面,看著看著懷疑是發霉, 打算將表面的泥換走試試,你話好不好呢?

我沒出過主題帖呀,園藝館的帖太高質,我這些苗仔太失禮啦,應該沒人有興趣看。哈哈,只好痴大大貼發問
 樓主| 發表於 2018-9-10 18:30:00 來自手機 | 顯示全部樓層
120#
powergun 發表於 2018-9-10 15:27
依家好多寬頻公司都送 mytvsuper 機頂盒連標準版的, 無就轉啦

突然間想考下根爺…………
小雷子對咩顏色最冇法抗拒?
    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017