本帖最後由 B17 於 2018-5-29 11:18 編輯

**** 請細閱本帖內容 ****
**** 只接受被邀請者或曾分享予我的花友 ****
**** 24/05/2018公佈結果 ****

**** 酢漿草需要陽光,宜戶外種植 ****


以下花友會收到PM邀請:
bootan2046
ET0404
hiatus
homayho
iluvuboyz
ocarinayee
penelope
tarepanda817
vinia
vvboy
吉祥
雙魚座
小雷子



交收方法:只限郵寄,郵遞風險,恕不負責

重要事項:
.獲分配者需於24小時內,PM郵寄地址,否則申請會被取消
.收到戶口號碼後48小時內,將HK$6(郵費及包裝費)存入本人銀行戶口(HSBC),否則申請會被取消
.入數後請PM通知入數時間,不用貼出收據
版規:收到分享物品後必須在本版面中回覆確認
.送出與否,本人有最後之決定權
.申請後失去聯絡者以後分享不予接受


數量有限,申請左都唔一定有,我會盡力分配
以下為可供分享酢酢,選擇不限品種,唔好話要晒,我會當睇唔到

oxalis nidulans 3份,每份1大球2中球
Oxalis Nidulans-2014-014.JPG

oxalis nidulans pompom 5份,每份3中


oxalis obtusa cream puff 1份,每份4中


oxalis obtusa polished copper 3份,每份4中4小


oxalis omar 8份,每份10中


oxalis purpurea alba 1份,每份2大


oxalis pulchella var tomentosa麗花酢 1份,每份2大


oxalis first love 7份,每份2大



oxalis nidulans
1.homayho
2.八王爺
3.    小雷子

oxalis nidulans pompom
1. homayho
2. ET0404
3. tarepanda817, thx
4. bootan2046
sarahL

oxalis obtusa cream puff
6. 吉祥

oxalis obtusa polished copper
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx
4. penelope

oxalis omar
1. homayho
2. Vinia
3. 八王爺
Lavendercandy
sarahL

oxalis purpurea alba
5. penelope

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
3. ET0404
7. 吉祥 (一粒小球)

oxalis first love
1. homayho
2. 雙魚座
3. Carcheung
4.Vinia
5. bootan2046
6. 八王爺
Lavendercandy

加送美花酢小球(唔想種就掉左佢)
Carcheung
吉祥
小雷子
penelope
1

查看全部評分

發表於 2018-5-17 11:02:49 來自手機 | 顯示全部樓層
2#
真係陣容頂成喎

點評

B17
不及往年  發表於 2018-5-17 11:48
發表於 2018-5-17 11:15:56 來自手機 | 顯示全部樓層
3#
終於等到夏天有機會見到B大分享酢酢球啦~希望大家都可以抱得美人歸~
發表於 2018-5-17 11:20:49 來自手機 | 顯示全部樓層
4#
1.morpheus,  thx
2.

oxalis obtusa cream puff
1.morpheus,  thx
2.

oxalis obtusa polished copper
1.morpheus,  thx
2.

oxalis omar
1.morpheus,  thx
2.

oxalis purpurea alba
1.morpheus,  thx
2.

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.morpheus,  thx
2.

oxalis first love
1.morpheus,  thx
2.
發表於 2018-5-17 11:30:40 | 顯示全部樓層
5#
WA...B17大真超多品種, 好多唔同靚花.
發表於 2018-5-17 11:41:50 | 顯示全部樓層
6#
B17大大今次不公開分享, 如果有分餘分剩既, 唔知仲有無得排後補呢

點評

B17
遲d再算  發表於 2018-5-17 11:45
 樓主| 發表於 2018-5-17 11:43:40 | 顯示全部樓層
7#
Morpheus 發表於 2018-5-17 11:20
1.morpheus,  thx
2.

完全唔睇分享帖內容,blacklisted!

點評

活該!  發表於 2018-5-18 15:36
 樓主| 發表於 2018-5-17 11:44:14 | 顯示全部樓層
8#
請copy排隊:
oxalis nidulans
1.
2.


oxalis nidulans pompom
1.
2.

oxalis obtusa cream puff
1.
2.

oxalis obtusa polished copper
1.
2.

oxalis omar
1.
2.

oxalis purpurea alba
1.
2.

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.
2.

oxalis first love
1.
2.
發表於 2018-5-17 11:48:18 | 顯示全部樓層
9#
多謝B大邀請, 我樣樣都鐘意, 隨你分配,
發表於 2018-5-17 11:50:25 | 顯示全部樓層
10#
oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1.homayho
2.

oxalis obtusa cream puff
1.homayho
2.

oxalis obtusa polished copper
1.homayho
2.

oxalis omar
1.homayho
2.

oxalis purpurea alba
1.homayho
2.

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.homayho
2.

oxalis first love
1.homayho
2.
發表於 2018-5-17 11:52:49 來自手機 | 顯示全部樓層
11#
本帖最後由 雙魚座 於 2018-5-17 11:56 編輯

oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1.homayho
2.

oxalis obtusa cream puff
1.homayho
2.雙魚座

oxalis obtusa polished copper
1.homayho
2.雙魚座

oxalis omar
1.homayho
2.

oxalis purpurea alba
1.homayho
2.雙魚座

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.homayho
2.雙魚座

oxalis first love
1.homayho
2.雙魚座
 樓主| 發表於 2018-5-17 11:56:50 | 顯示全部樓層
12#
homayho 發表於 2018-5-17 11:48
多謝B大邀請, 我樣樣都鐘意, 隨你分配,

寫漏左一行:**** 酢漿草需要陽光,宜戶外種植 ****

有冇問題?
發表於 2018-5-17 11:59:34 | 顯示全部樓層
13#
oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1.homayho
2.ET0404

oxalis obtusa cream puff
1.homayho
2.雙魚座

oxalis obtusa polished copper
1.homayho
2.雙魚座

oxalis omar
1.homayho
2.

oxalis purpurea alba
1.homayho
2.雙魚座

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.homayho
2.雙魚座
3. ET0404

oxalis first love
1.homayho
2.雙魚座
發表於 2018-5-17 12:05:45 | 顯示全部樓層
14#
本帖最後由 readyho 於 2018-5-17 12:07 編輯

oxalis obtusa polished copper 一份謝謝
oxalis nidulans pompom 一份謝謝
發表於 2018-5-17 12:09:18 | 顯示全部樓層
15#
oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1.homayho
2.ET0404
3. readyho

oxalis obtusa cream puff
1.homayho
2.雙魚座

oxalis obtusa polished copper
1.homayho
2.雙魚座
3.  readyho

oxalis omar
1.homayho
2.readyho

oxalis purpurea alba
1.homayho
2.雙魚座

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1.homayho
2.雙魚座
3. ET0404

oxalis first love
1.homayho
2.雙魚座
 樓主| 發表於 2018-5-17 12:20:34 | 顯示全部樓層
16#
homayho 發表於 2018-5-17 11:50
oxalis nidulans
1.homayho
2.

講真,我都唔記得點解要邀請你
條list係平時睇到大家發帖,覺得酢酢到你地手會有好下場
會唔會係我記錄錯誤?
 樓主| 發表於 2018-5-17 12:23:02 | 顯示全部樓層
17#
readyho 發表於 2018-5-17 12:09
oxalis nidulans
1.homayho
2.

完全唔睇分享帖內容,blacklisted!

點評

XD  發表於 2018-5-18 15:46
哈哈!  發表於 2018-5-18 15:39
發表於 2018-5-17 12:34:28 來自手機 | 顯示全部樓層
18#
多謝B大^^

oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1. homayho
2. ET0404
3. tarepanda817, thx

oxalis obtusa cream puff
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis obtusa polished copper
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis omar
1. homayho
2.

oxalis purpurea alba
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1. homayho
2. 雙魚座
3. ET0404
4. tarepanda817, thx

oxalis first love
1. homayho
2. 雙魚座
發表於 2018-5-17 13:25:36 來自手機 | 顯示全部樓層
19#
B17 發表於 2018-5-17 11:43
完全唔睇分享帖內容,blacklisted!

新手唔知,好對唔住,不過唔使一嚟就blacklist,  換轉喺您又點諗呢, very sorry
發表於 2018-5-17 13:31:44 | 顯示全部樓層
20#
本帖最後由 carcheung 於 2018-5-17 14:42 編輯

多謝B大^^

oxalis nidulans
1.homayho
2.


oxalis nidulans pompom
1. homayho
2. ET0404
3. tarepanda817, thx

oxalis obtusa cream puff
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis obtusa polished copper
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis omar
1. homayho
2.

oxalis purpurea alba
1. homayho
2. 雙魚座
3. tarepanda817, thx

oxalis pulchella var tomentosa麗花酢
1. homayho
2. 雙魚座
3. ET0404
4. tarepanda817, thx

oxalis first love
1. homayho
2. 雙魚座
3. Carcheung  多謝  交換過  算唔算得架
    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017