發表於 2018-3-17 21:13:54 | 顯示全部樓層
181#
shing001 發表於 2018-3-17 00:31
我都唔知有幾多
無認真數

大大的空鳳, 大大小小的, 好壯觀
 樓主| 發表於 2018-3-17 21:24:51 | 顯示全部樓層
182#
shing001 發表於 2018-3-17 08:55
景天科我放棄狀態了

唔好放棄啦~
大大啲玉露同兜種得好好喔
發表於 2018-3-17 21:27:32 來自手機 | 顯示全部樓層
183#
小雷子 發表於 2018-3-17 09:58
上一張相最吸晴……就係呢個公仔啦!哈哈!
大大嘅懶人植物好多!

依張靚d
IMG_6415.JPG
發表於 2018-3-17 21:28:25 來自手機 | 顯示全部樓層
184#
sherimavis 發表於 2018-3-17 21:24
唔好放棄啦~
大大啲玉露同兜種得好好喔

肉露都徒wor
IMG_6484.JPG
 樓主| 發表於 2018-3-17 21:32:36 | 顯示全部樓層
185#
本帖最後由 sherimavis 於 2018-3-17 21:40 編輯


嚴格嚟講最右嗰棵有少少  
總體仲好過我嗰啲  
發表於 2018-3-17 21:34:53 來自手機 | 顯示全部樓層
186#
shing001 發表於 2018-3-17 21:27
依張靚d

呢set公仔做得好鬼靚!睇住佢,人都開心!

點評

依set賣相一流 Alice都靚 不過tinkerbell同植物最夾  發表於 2018-3-17 22:19
發表於 2018-3-17 22:21:33 來自手機 | 顯示全部樓層
187#
阿moon好奸咁望住果隻叫「雞毛」
算是進階難度品種
IMG_6493.JPG
 樓主| 發表於 2018-3-17 22:26:44 | 顯示全部樓層
188#
shing001 發表於 2018-3-17 22:21
阿moon好奸咁望住果隻叫「雞毛」
算是進階難度品種

shing大大都鍾意Line friend架
隻雞毛咁靚我都睇到流晒口水
阿moon 笑得咁奸係咪有咩所圖
  

點評

其實我係收集狂 咩都儲  發表於 2018-3-17 22:53
發表於 2018-3-19 00:28:19 來自手機 | 顯示全部樓層
189#
我隻兔啊
IMG_6521.JPG
 樓主| 發表於 2018-3-19 21:39:21 | 顯示全部樓層
190#

會開咩色花架~
shing大大去咗花展未呀~
發表於 2018-3-19 23:33:00 來自手機 | 顯示全部樓層
191#
sherimavis 發表於 2018-3-19 21:39
會開咩色花架~  
shing大大去咗花展未呀~

赤兔應該係鮮紅花
所以叫赤兔

唔得閒去
好似有$10空鳳賣
不過好野都應該比人買晒啦
發表於 2018-4-4 11:41:43 來自手機 | 顯示全部樓層
192#
請教各位,我呢二夥好似生左BB,我應該點做呢?
8755C6E1-7EAE-4C03-ADB6-F222BBB450E8.jpeg
BE41F3D8-89C6-4AD2-8D38-2B376F208F30.jpeg
發表於 2018-4-6 18:59:24 | 顯示全部樓層
193#
CHUNMA 發表於 2018-4-4 11:41
請教各位,我呢二夥好似生左BB,我應該點做呢?

如果想種多棵,可以等生長到超過母株一半大
時分株,也可以唔分,好像我嗰棵咁變成多頭
35樓),希望一齊開花熱鬧些
 樓主| 發表於 2018-4-7 16:03:24 | 顯示全部樓層
194#
Aking 發表於 2018-4-6 18:59
如果想種多棵,可以等生長到超過母株一半大
時分株,也可以唔分,好像我嗰棵咁變成多頭
35樓),希望一齊 ...

我棵紅咗嗰D D之後就冇咩進展
睇嚟都係唔係開花
發表於 2018-4-7 20:43:52 | 顯示全部樓層
195#
sherimavis 發表於 2018-4-7 16:03
我棵紅咗嗰D D之後就冇咩進展
睇嚟都係唔係開花

或者要遲啲先,我嗰棵出咗側芽之後,
紅色都退了
 樓主| 發表於 2018-4-7 23:19:49 | 顯示全部樓層
196#
Aking 發表於 2018-4-7 20:43
或者要遲啲先,我嗰棵出咗側芽之後,
紅色都退了

等我仲開心咗一陣……傷心
發表於 2018-4-8 21:58:38 | 顯示全部樓層
197#
sherimavis 發表於 2018-4-7 23:19
等我仲開心咗一陣……傷心

換個角度看,一日未開花即是植株仍然
會繼續長大,也是好事來的
 樓主| 發表於 2018-4-9 15:48:45 | 顯示全部樓層
198#
Aking 發表於 2018-4-8 21:58
換個角度看,一日未開花即是植株仍然
會繼續長大,也是好事來的  ...

A小小大大好樂天喔~
發表於 2018-4-9 18:56:19 | 顯示全部樓層
199#
sherimavis 發表於 2018-4-9 15:48
A小小大大好樂天喔~

凡事都有不同看法的,向好的方向看,
每天都會開開心心

點評

講得好啱喔~!! \^O^/  發表於 2018-4-10 00:31
 樓主| 發表於 5 天前 | 顯示全部樓層
200#
Aking 發表於 2018-4-9 18:56
凡事都有不同看法的,向好的方向看,
每天都會開開心心


平時佢面向街無發現
星期日淋水先見到轉晒紅
今日再攞嚟望吓就快得咁緊要
A小小大大都望吓你啲空鳳可能有驚喜

DSC_0364.JPG

DSC_0366.JPG

DSC_0368.JPG

DSC_0370.JPG



    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017