發表於 2017-7-26 15:50:20 | 顯示全部樓層
101#

真係好可愛R~
我岩岩都淘左種子r, 今年可以玩播種la
發表於 2017-8-7 23:02:43 | 顯示全部樓層
102#
ben 大, e+呢個溫度可以開始播惠比種子嗎?
 樓主| 發表於 2017-8-7 23:49:46 | 顯示全部樓層
103#
ai_amoeba 發表於 2017-8-7 23:02
ben 大, e+呢個溫度可以開始播惠比種子嗎?

宜家播好似有d偏熱,不過如果室内應該可以考虑試下。最佳温度好似係22至25度。

記得消毒植料。有人建議每次淋水都加適量多菌靈。一年內不要移苗。
發表於 2017-8-8 18:00:06 | 顯示全部樓層
104#
BenLau 發表於 2017-8-7 23:49
宜家播好似有d偏熱,不過如果室内應該可以考虑試下。最佳温度好似係22至25度。

記得消毒植料。有人建議 ...

22至25的話... 即係我唔好望佢係窗邊嚕
發表於 2017-8-8 18:41:12 | 顯示全部樓層
105#
BenLau 發表於 2017-8-7 23:49
宜家播好似有d偏熱,不過如果室内應該可以考虑試下。最佳温度好似係22至25度。

記得消毒植料。有人建議 ...

淘完種子又唔敢播
所以要爬多d文學多d先
而家我準備播喇
 樓主| 發表於 2017-8-8 21:47:29 | 顯示全部樓層
106#
ai_amoeba 發表於 2017-8-8 18:00
22至25的話... 即係我唔好望佢係窗邊嚕

唔放窗邊可能又唔够光喔
發表於 2017-8-10 11:47:19 | 顯示全部樓層
107#
BenLau 發表於 2017-8-8 21:47
唔放窗邊可能又唔够光喔

但放窗邊實over 30度bor...
發表於 2017-8-16 11:24:17 | 顯示全部樓層
108#
BenLau 發表於 2017-8-8 21:47
唔放窗邊可能又唔够光喔

播左10日左右, 終於發芽la
 樓主| 發表於 2017-8-16 14:16:50 | 顯示全部樓層
109#
ai_amoeba 發表於 2017-8-16 11:24
播左10日左右, 終於發芽la

勁~~~
發表於 2017-8-17 16:33:10 | 顯示全部樓層
110#
本帖最後由 ai_amoeba 於 2017-8-18 10:26 編輯


原來真係要比好多水佢, 佢先會發芽哦~~

P1270887.JPG

P1270888.JPG
發表於 2017-8-22 15:00:59 | 顯示全部樓層
111#
BenLau 發表於 2017-1-5 19:23
唔經唔覺,就来两年了

變左肥仔
發表於 2018-3-9 22:34:11 | 顯示全部樓層
112#
請問係用咩泥播種?
 樓主| 發表於 2018-3-12 00:24:38 | 顯示全部樓層
113#
princebill 發表於 2018-3-9 22:34
請問係用咩泥播種?

疏水植料,泥炭比例可以多d。主要係要保濕
發表於 2018-5-18 19:43:30 | 顯示全部樓層
114#
請問你地會浸水多久?我看過外國網站,有D話要浸24小時
 樓主| 發表於 2018-5-21 21:18:49 | 顯示全部樓層
115#
本帖最後由 BenLau 於 2018-5-21 21:21 編輯
blebarla 發表於 2018-5-18 19:43
請問你地會浸水多久?我看過外國網站,有D話要浸24小時


我當時無浸啊!不過我覺得浸應該可以增加發芽率
 樓主| 發表於 2018-5-21 23:12:08 | 顯示全部樓層
116#
更新一下
mmexport1526915475107.jpg
發表於 2018-5-29 22:54:17 來自手機 | 顯示全部樓層
117#
BenLau 發表於 2018-5-21 23:12
更新一下

好肥美
我上星期也試了播,可能太熱啦,5出一咋
發表於 2018-6-2 10:29:45 | 顯示全部樓層
118#

好肥美哦
發表於 2018-6-2 14:54:52 來自手機 | 顯示全部樓層
119#
又圓又大呀
發表於 2018-6-2 18:36:02 | 顯示全部樓層
120#
我又心思思,應該等夏末秋初是否好啲。
    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017