樓主| 發表於 2015-12-4 16:05:47 | 顯示全部樓層
461#
紅豆包 發表於 2015-12-4 14:42
哈哈 ,骰仔同掃把玩?玩厭咗其它嘢?

佢好憎把掃把架, 成日都攻擊掃把, 古古怪怪骰


點評

咁得意嘅(=^^=)  發表於 2015-12-4 22:54
 樓主| 發表於 2015-12-4 16:07:38 | 顯示全部樓層
462#
corina 發表於 2015-12-4 14:21
骰仔幾時都咁可愛,錫錫!

一時好曳曳架, 不過太部份時間都可愛



 樓主| 發表於 2015-12-8 19:06:04 | 顯示全部樓層
463#
星期日無所事事就放骰仔出玻璃門旁玩吓睇吓風景

突然門外有隻唐狗經過

未見過狗的骰仔被行過的唐狗嚇一嚇

骰仔驚到搶跳入籠

撞正黑炭坐係籠口阻住佢入籠避難

佢第2次衝入籠係踩住黑炭個頭跳入去的

唔驚 唔驚 藹返先


20151206_090732.jpg


發表於 2015-12-9 12:02:31 | 顯示全部樓層
464#
chau_lyc 發表於 2015-12-8 19:06
星期日無所事事就放骰仔出玻璃門旁玩吓睇吓風景

突然門外有隻唐狗經過


哎呀!真可憐,要俾佢見多d世面先得lu
btw 邊個係黑炭?
 樓主| 發表於 2015-12-9 12:39:50 | 顯示全部樓層
465#
紅寶石公主 發表於 2015-12-9 12:02
哎呀!真可憐,要俾佢見多d世面先得lu
btw 邊個係黑炭?

骰仔的朋友,黑炭 就係佢喇

204140grrgi8eyimdgy4mm.jpg


發表於 2015-12-9 15:44:43 | 顯示全部樓層
466#
chau_lyc 發表於 2015-12-8 19:06
星期日無所事事就放骰仔出玻璃門旁玩吓睇吓風景

突然門外有隻唐狗經過

好可憐啊 嚇親骰仔嘅弱小心靈…睇佢俾你呵番嗰樣,應該無事啦!
1

查看全部評分

 樓主| 發表於 2015-12-9 16:00:08 | 顯示全部樓層
467#
紅豆包 發表於 2015-12-9 15:44
好可憐啊 嚇親骰仔嘅弱小心靈…睇佢俾你呵番嗰樣,應該無事啦!  ...

好快無事了

不過呢件事令我想起近排有條YOUTUBE片...

貓貓被青瓜嚇到成隻跳起

好多人睇完都話想試嚇吓D貓

如果 有咁念頭的千萬唔好試呀





發表於 2015-12-9 17:34:05 | 顯示全部樓層
468#
chau_lyc 發表於 2015-12-9 16:00
好快無事了

不過呢件事令我想起近排有條YOUTUBE片...

係呀!小動物心靈好脆弱的,萬一嚇到佢過咗龍 ,咁就害咗佢啦
1

查看全部評分

發表於 2015-12-11 13:19:33 | 顯示全部樓層
469#
呵番呵番,骰仔真係超細膽,要帶佢見下世面先得~
 樓主| 發表於 2016-8-27 19:55:59 | 顯示全部樓層
470#
開個帖睇吓先知2016年骰仔無同大家見過面

骰仔向大家問好

IMG_20160827_194456.jpg


發表於 2016-8-28 10:39:03 | 顯示全部樓層
471#
骰仔個樣好醒目呀
發表於 2016-8-30 12:25:17 | 顯示全部樓層
472#
氣宇軒昂樣。。。
喜愛兔仔鼻子郁郁。。兩粒大板門牙。。。
發表於 2016-8-31 13:45:05 | 顯示全部樓層
473#
chau_lyc 發表於 2016-8-27 19:55
開個帖睇吓先知2016年骰仔無同大家見過面

骰仔向大家問好

骰仔好精靈靚仔
1

查看全部評分

 樓主| 發表於 2016-8-31 14:32:30 | 顯示全部樓層
474#
corina 發表於 2016-8-28 10:39
骰仔個樣好醒目呀

個人親身感覺骰仔呢張相好似隻毛毛公仔




 樓主| 發表於 2016-8-31 14:35:44 | 顯示全部樓層
475#
viviwong 發表於 2016-8-30 12:25
氣宇軒昂樣。。。
喜愛兔仔鼻子郁郁。。兩粒大板門牙。。。

仲有....食野時粉紅咀仔郁郁好吸引人視線




 樓主| 發表於 2016-8-31 14:36:46 | 顯示全部樓層
476#

唔知咩原因
佢KEEP住呢個樣都有半分鐘以上
足夠時間影完相仲拍埋片



發表於 2016-8-31 19:11:49 | 顯示全部樓層
477#
chau_lyc 發表於 2016-8-31 14:35
仲有....食野時粉紅咀仔郁郁好吸引人視線




任何種類毛小孩,可愛萌樣,小妹頓時招架不住,吸引我眼球,毫無縛雞之力o架。。。


養過倉鼠,愛看他們磨牙,啃瓜子入口貯糧,那鼓起泡腮嘅樣子。。
兔子反倒自己沒有養過只接觸過,照顧友人兔子的日常起居飲食四日。。。
 樓主| 發表於 2017-2-5 10:45:06 | 顯示全部樓層
478#
本帖最後由 chau_lyc 於 2017-2-5 10:47 編輯

2012年10月9日—2017年2月4日
SigNote_2017-02-02_17-57-07.jpeg


  
骰仔是位戰士,在他生命中帶給我無數勇氣一起超越難關。
骰仔名字是到家三天後才起的,小巧活潑身軀卻有強頑的意志,跌低了再彈起,四年多任務完成脫下肉體裝備,去到真正自由幸福的國度。
說話仍有很多未說夠,
最想講的
最重要的
永遠的是:「我愛骰仔」


1

查看全部評分

發表於 2017-2-5 14:02:44 | 顯示全部樓層
479#
生生滅滅, 緣起緣滅又緣起緣滅, 諸行無常,
動物往往很懂性, 懂同理心, 願意陪伴主子左右,
勿難過, 他在天上守護你,
肉身死靈魂仍在, 繼續同佢傾計, 佢會接收感應到你心意 ~~ : )
小妹朋友的狗狗骨灰潵落樹旁滋養萬物, 做了她家的門神.
發表於 2017-2-5 14:16:32 | 顯示全部樓層
480#
chau_lyc 發表於 2017-2-5 10:45
2012年10月9日—2017年2月4日

原來骰仔上咗天堂...好明白嗰種心情 為有接受...骰仔會係天堂,繼續生活的
1

查看全部評分

    您需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

    本版積分規則

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017