又到花期了~~  Doritaenopsis Purple Martin

[ 本帖最後由 方人也 於 2007-6-20 18:36 編輯 ]
purple-martin.jpg

排排坐

排排坐

排隊~

排隊~
發表於 2007-6-20 18:39:48 | 顯示全部樓層
2#
嘩!乜咁搞法!
 樓主| 發表於 2007-6-20 18:53:31 | 顯示全部樓層
3#
嘩!唔好誤會....我唔係變態佬
我切完花梗苗剩低d花花拎黎擺甫士影張藝術相咋~
係咪好搞鬼呢?
發表於 2007-6-20 19:36:52 | 顯示全部樓層
4#
好鬼似空軍戰機列陣,有氣勢!
發表於 2007-6-20 21:11:28 | 顯示全部樓層
5#
好似有人登過出來…?
 樓主| 發表於 2007-6-20 22:47:42 | 顯示全部樓層
6#
吓吓~? 柯大俠你响邊樹見到??我好似係OD貼過一次...
發表於 2007-6-20 22:55:46 | 顯示全部樓層
7#
原帖由 方人也 於 2007-6-20 22:47 發表
吓吓~? 柯大俠你响邊樹見到??我好似係OD貼過一次...

那個人當然不是你…是~~~~都係唔講,唔係又比人話我不守版規,鎖我ID就唔好啦!我怕怕~~
 樓主| 發表於 2007-6-20 23:00:51 | 顯示全部樓層
8#
咦................
人地好辛苦影左廿幾張先得兩張滿意.....
點可以咁樣偷人野架?!
 樓主| 發表於 2007-6-20 23:50:52 | 顯示全部樓層
9#
哦...咁係唔係我果張黎??
 樓主| 發表於 2007-6-20 23:54:56 | 顯示全部樓層
10#
連purple martin都有假啦?!!死啦..我真係完全活在井底中
 樓主| 發表於 2007-6-20 23:59:29 | 顯示全部樓層
11#
咁我繼續fantasy~呵呵
Doritaenopsis Kenneth Schubert 'S1'

Doritaenopsis Kenneth Schubert 'S1'

Doritaenopsis Kenneth Schubert 'S1'
發表於 2007-6-21 01:32:17 | 顯示全部樓層
12#
原帖由 方人也 於 2007-6-20 23:00 發表
咦................
人地好辛苦影左廿幾張先得兩張滿意.....
點可以咁樣偷人野架?!

因為係我貼囉XD
唔好意思~~

你成年前影左既相依家先貼
好遲wor
發表於 2007-6-21 01:32:38 | 顯示全部樓層
13#
原帖由 orzalo 於 2007-6-20 22:55 發表

那個人當然不是你…是~~~~都係唔講,唔係又比人話我不守版規,鎖我ID就唔好啦!我怕怕~~

咁怕事完全唔似你喎
發表於 2007-6-21 01:33:18 | 顯示全部樓層
14#
原帖由 方人也 於 2007-6-20 23:54 發表
連purple martin都有假啦?!!死啦..我真係完全活在井底中

果d 唔係假既purple martin
只係la g purple martin~
 樓主| 發表於 2007-6-21 02:00:37 | 顯示全部樓層
15#
哦...咁purple martin好多個體嘅...咁你又知唔知我呢隻purple martin 係邊位育種呢?
發表於 2007-6-21 22:47:22 | 顯示全部樓層
16#
原帖由 方人也 於 2007-6-21 02:00 發表
哦...咁purple martin好多個體嘅...咁你又知唔知我呢隻purple martin 係邊位育種呢?

你同陳志強咁熟 係人都知喇
除非佢唔係人者~
 樓主| 發表於 2007-6-21 23:21:54 | 顯示全部樓層
17#
哇@@"你突然咁鬼醒ge?
發表於 2007-6-21 23:52:47 | 顯示全部樓層
18#
原帖由 方人也 於 2007-6-21 23:21 發表
哇@@"你突然咁鬼醒ge?

我時時都咁醒

哎唷~陰公豬囉~
有人又俾人ban左無聲出~
 樓主| 發表於 2007-6-21 23:58:39 | 顯示全部樓層
19#
講到ban...我真係好鬼想ban你...張叮噹相
發表於 2007-6-22 00:18:29 | 顯示全部樓層
20#
原帖由 方人也 於 2007-6-21 23:58 發表
講到ban...我真係好鬼想ban你...張叮噹相

唔得喎
佢咁可愛 呢個叫「溫情的目光」呀

依家果d purple martin都係陳生果棵既分生黎架喇 唔係咩@@?
    您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

    本版積分規則

    12下一頁

    聯絡園藝館|手機版|Archiver|HKplants

    香港園藝館   © 2017